دلیلی که دربی را جذاب می کند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: مهم‌ترین مسأله برای پرسپولیس گرفتن سه امتیاز بود.
کدخبر (25986) | 30 بهمن 1400 | ساعت 06:44
0 81
دلیلی که دربی را جذاب می کند
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: مهم‌ترین مسأله برای پرسپولیس گرفتن سه امتیاز بود.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از فارس؛ جواد منافی در خصوص برد پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: مشخص بود بازی سنگینی است. پرسپولیس در بازی‌های قبلی نتیجه را‌‌‌‌‌‌‌‌ به این تیم واگذار کرده بود. آلومینیوم تیم قابل احترامی است و خطیبی تیم خوبی درست کرده، آنها خیلی خوب دفاع و حمله می‌کنند و به راحتی گل نمی‌خورند.

وی با اشاره به شرایط بازی گفت: دو تیم در نیمه اول موقعیت زیادی نداشتند، به خاطر اینکه بازی حساس بود. هر دو برای کسب 3 امتیاز آمده بودند، آلومینیوم در بازی قبلی خودش شکست خورده بود و پرسپولیس هم با توجه به شرایط جدول و برد استقلال به این 3 امتیاز نیاز داشت. آلومینیوم نیمه دوم را‌‌‌‌‌‌‌‌ بهتر شروع کرد و یکی دو موقعیت هم داشتند که نتوانستند استفاده کنند. پرسپولیس با تعویض‌هایی که انجام داد توانست به گل برسد. در ادامه حریف می‌خواست گل خورده را‌‌‌‌‌‌‌‌ جبران کند. به همین خاطر فضاهای بیشتری در اختیار پرسپولیس قرار گرفت و این تیم توانست موقعیت‌های بیشتری به دست بیاورد.

منافی تصریح کرد: دو تیم بازی خیلی خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌ به نمایش گذاشتند. چون در نیمه اول موقعیت‌های آنچنانی نداشتند، نیمه دوم شرایط بازی خیلی بهتر شد. پرسپولیس از موقعیت‌های خودش استفاده کرد و در در دقایق آخر هم توانست باز به گل برسد. نباید امتیاز از دست می‌دادیم؛ چون اگر این اتفاق می افتاد فاصله با استقلال زیاد می‌شد. خداراشکر بازی سختی را بردیم و سه امتیاز آن را به دست آوردیم. این برد از نظر روحی روانی می تواند به پرسپولیس خیلی کمک کند و از نظر جدولی هم شرایط خوبی را برای تیم ایجاد کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه بازیکن آلومینیوم در نیمه اول با حامد لک تک به تک شد اما این فرصت به دلیل آفساید از آن‌ها گرفته شد، آیا اگر پرسپولیس گل اول را‌‌‌‌‌‌‌‌ دریافت می‌کرد باز هم می‌توانست برنده این بازی شود، اظهار داشت: در مورد مسائل داوری بهتر است کارشناسان صحبت کنند اما به هر حال چون پرسپولیس احتیاج به 3 امتیاز بازی داشت، تلاش می‌کرد که امتیاز از دست ندهد، البته آلومینیوم هم به دنبال گل بود و موقعیت‌هایی از دست داد. اما در کل گرفتن 3 امتیاز مهم‌ترین مسأله بود. آلومینیوم تیم جنگنده و با برنامه‌ای است و پیروزی مقابل این تیم اتفاق خوبی بود.

کارشناس فوتبال در مورد اینکه محرم نویدکیا امروز اعلام کرد سپاهان از کورس قهرمانی عقب افتاده و حالا با این شرایط رقابت داغی بین استقلال و پرسپولیس در صدر جدول به وجود آمده، گفت: محرم نویدکیا این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام کرده اما زود است که بگوییم چه تیمی قهرمان می‌شود. بازی‌های زیادی باقی مانده، سپاهان تیم خوبی است و قطعا به بازی‌ها برمی‌گردد.

وی افزود: اما در هر صورت اینکه استقلال و پرسپولیس با هم پیش می‌روند، می‌تواند به جذابیت لیگ و همچنین دربی خیلی کمک کند. می‌توانیم امیدوار باشیم که دربی خیلی خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌ پیش از عید ببینیم. در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن خیلی سخت است و پرسپولیس نباید امتیازی از دست بدهد. در کل شرایط قهرمانی هم برای استقلال و هم برای پرسپولیس سخت است و به اعتقاد من سپاهان هم به این جمع اضافه می‌شود و رقابت قهرمانی بین این سه تیم خواهد بود. امیدوارم از این به بعد هم شاهد لیگ تماشایی باشیم و همچنین نزدیک به ایام عید نوروز هواداران و مردم دربی جذابی را‌‌‌‌‌‌‌‌ ببینند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...