منافی: پرسپولیس به یک بازی هجومی اما اصولی نیاز دارد

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس با بازیکنان سرعتی مانند ترابی، عالیشاه و امیری توان لازم برای خلق موقعیت‌ و گلزنی دارد.
کدخبر (30013) | 24 اسفند 1400 | ساعت 11:41
0 107
منافی: پرسپولیس به یک بازی هجومی اما اصولی نیاز دارد
پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس با بازیکنان سرعتی مانند ترابی، عالیشاه و امیری توان لازم برای خلق موقعیت‌ و گلزنی دارد.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، جواد منافی درباره دربی اظهار داشت: شرایط جدول مسابقات لیگ به شکلی است که باید فاصله امتیازی را دید، اما در کنارش دربی و بازی رو در رو را هم داریم. در این بازی اگر باهوش بازی کنیم و بیش از اندازه محتاط هم نباشیم، تیم را در شرایطی می‌بینیم که با توجه به کیفیت بازیکنان و فوتبالی که ارایه می‌شود برنده این بازی باشند.

وی ادامه داد: استقلال غیر از این بازی در دیگر مسابقات خود نیز امتیاز از دست خواهد داد از این رو نکته مهم این است که پرسپولیس خود چگونه عمل خواهد کرد. این دربی هم یکی از حساس‌ترین بازی‌های دو تیم است. استقلال قطعا به این فکر می‌کند که مساوی هم بگیرد برایش خوب است ولی پرسپولیس باید ببرد. کادر فنی و بچه‌ها همه می‌دانند که نباید بیش از اندازه محتاط باشند. البته منظور این نیست که بازی بی‌پروا و انتحاری انجام شود چون استقلال هم تیم خوبی است و در فاز هجومی نفرات موثری دارد که اگر مراقبت نشوند می‌توانند مشکل ساز شوند ولی به نظر من پرسپولیس نیاز دارد یک بازی هجومی را به شکل اصولی و در نظر گرفتن همه شرایط انجام بدهد.

بازیکن و مربی سابق سرخپوشان ایران، خاطرنشان کرد: باید با حواس خیلی جمع در ساختار دفاعی بازی کنند به‌ویژه که در خط دفاع تغییرات زیادی داشته‌ایم. کادر فنی قطعا با آنالیز خوبی از حریف، برای بازی برنامه‌ریزی خواهد کرد. به عنوان مثال استقلال در خط دفاع دو بازیکن کلیدی خود را از دست داده است. بازیکن خارجی که آمده است هنوز زمان می‌خواهد که هماهنگ شود. پرسپولیس با بازیکنان سرعتی مانند ترابی، عالیشاه و امیری اگر روزشان باشد توان لازم برای خلق موقعیت‌های گل و گلزنی دارد. بازیکن با تجربه و میدان دیده هم زیاد داریم.

منافی درباره چالش‌هایی که برای بعضی بازیکنان درگیر آن بوده‌اند و حمایت هواداران تصریح کرد: هواداران، برد پرسپولیس را می‌خواهند. تیم هم دنبال پیروزی در این بازی است که تا مدت‌ها کام همه را شیرین می‌کند. هوادار عاشق پرسپولیس است و واقعا حیف است با این تیمی که داریم قهرمان نشویم. البته پرسپولیس با مشکلاتی که گفته شد تا همین حالا خیلی خوب کار کرد و خوب نتیجه گرفت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...