مهاجم تیم ملی زنان آرژانتین: طرفدار رونالدو هستم!

یامیلا رودریگز، مهاجم تیم ملی زنان آرژانتین، از خود مقابل اتهام عدم حمایت از لیونل مسی دفاع کرد.
کدخبر (212377) | 03 مرداد 1402 | ساعت 20:35
0 202
مهاجم تیم ملی زنان آرژانتین: طرفدار رونالدو هستم!
یامیلا رودریگز، مهاجم تیم ملی زنان آرژانتین، از خود مقابل اتهام عدم حمایت از لیونل مسی دفاع کرد.

به گزارش سرخ نیوز، یامیلا رودریگز، مهاجم آرژانتینی، به دلیل تتوی کریستیانو رونالدو روی پای چپش از تصمیم خود دفاع کرد و تاکید کرد که از لیونل مسی بدش نمی‌آید. پس از اینکه تصاویر تتوی این بازیکن 25 ساله در فضای مجازی منتشر شد، او تایید کرد که شایعات عدم علاقه او به لیونل مسی صحت ندارد. مسی 36 ساله سال گذشته با آرژانتین در قطر قهرمان جام جهانی مردان شد و بیش از یک دهه است که با رونالدو رقابت دارد. رودریگز که در حال حاضر در جام جهانی زنان حضور دارد، از این تتو دفاع کرد و مدعی شد که رونالدو بازیکنی است که برای او بیشتر الهام بخش است. او در یک پست اینستاگرامی نوشت:

لطفا، بس است. حالم خوب نیست. من چه زمانی گقتم که ضد مسی هستم؟ از بازتاب چیزهایی که نگفته‌ام دست بردارید، زیرا حقیقت این است که حالم خوب نیست (درست وسط جام جهانی حضور دارم، جایی که نماینده کشورم هستم). به خاطر شما نه، بلکه به خاطر چیزهای وحشتناکی که بدون احترام می‌گویید، ضعیف کار می‌کنم. کسی نمی‌تواند اسطوره یا بازیکنی را دوست داشته باشد؟ لطفا. من هرگز نگفتم که ضد مسی هستم و اینطور هم نخواهم بود. او کاپیتان ما در تیم ملی آرژانتین است. اینکه می‌گویم منبع الهام و اسطوره من CR7 (رونالدو) است، به این معنی نیست که از مسی متنفرم. فقط (همه ما می‌توانیم چیزهای مختلف را دوست داشته باشیم) من بازیکن دیگری را بیشتر دوست دارم، بازیکنی که به من الهام بخشیده است. مشکل چیست؟ همه ما موظف نیستیم که فقط بازیکنان کشورمان را دوست داشته باشیم. لطفا درک کنید که این فوتبال است و هر کسی علایق خودش را دارد و بالا بردن یک بازیکن به معنای دفن کردن بازیکن دیگری نیست.
رودریگز در شکست 1-0 آرژانتین مقابل ایتالیا، به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و 14 دقیقه برای تیمش بازی کرد. او امیدوار است به کشورش کمک کند تا برای اولین بار در تاریخ خود از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند. آن‌ها این جمعه با آفریقای جنوبی بازی خواهند کرد.   آخرین اخبار فوتبال خارجی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...