مهارت جالب بیرانوند در بازیسازی + ویدئو

 با عملکرد خوبی که بیرانوند در دو بازی اخیر داشت بار دیگر ثابت شد وجود یک‌ دروازه بان مطمئن و با تجربه چقدر می تواند به افزایش کیفیت یک تیم کمک کند.
کدخبر (59335) 29 مرداد 1401 | ساعت 07:51
0 147
 با عملکرد خوبی که بیرانوند در دو بازی اخیر داشت بار دیگر ثابت شد وجود یک‌ دروازه بان مطمئن و با تجربه چقدر می تواند به افزایش کیفیت یک تیم کمک کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پرسپولیس برخلاف فصل گذشته که با گل خورده مسابقات را آغاز کرد تا به اینجای لیگ برتر توانسته است دروازه خود را بسته نگه دارد. شاگردان گل محمدی حتی به همراه فولاد و نفت آبادان تنها تیم هایی هستند که در این دو هفته موفق به کلین شیت شده اند که این نشان می دهد تغییراتی که در نقل و انتقالات انجام گرفت دست کم تا به اینجا موثر بوده؛ چه تغییراتی که در کادرفنی صورت گرفت و چه بین نفرات تیم. بی شک نقطه عطف نقل و انتقالات پرسپولیس بازگرداندن علیرضا بیرانوند از اروپا بود. بیشتر بخوانید:بیرانوند: هواداران بدانند شرایط تیم خوب است + ویدئو  با عملکرد خوبی که این ستاره ملی پوش در دو بازی اخیر داشت بار دیگر ثابت شد وجود یک‌ دروازه بان مطمئن و با تجربه چقدر می تواند به افزایش کیفیت یک تیم کمک کند. حضور بیرانوند فقط در بالا بردن استحکام خط دفاعی موثر نبوده، بلکه به بیشتر شدن بار تهاجمی تیم نیز منجر شده. از جایی که این گلر در بازی با پا مهارت خوبی دارد در بازی های اخیر به خوبی توانسته نقش یک مدافع آخر را هم برای تیم اجرا کند که این به مدافعان پرسپولیس کمک کرده بیشتر نفوذ کنند. در همین بازی اخیر با فولاد او بارها با خروج از محوطه جریمه و پاس‌های کوتاه و بلند در کار بازیسازی مشارکت کرد که اوج آن پاس بلندی بود که در دقایق ابتدایی به زمین فولاد فرستاد و منجر به تک به تک ترابی با دروازه بان حریف شد. چه بسا اگر ضربه این بازیکن به تیر نمی خورد یکی از تاکتیکی ترین گل های این فصل به ثبت رسیده بود و روند بازی به سود پرسپولیس عوض می شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...