مهدی رحمتی: دنبال کسب نتایج آبرومند در آسیا هستیم 

مهدی رحمتی سرمربی تیم نساجی توضیحاتی را راجع به شرایط قائمشهری ها پیش از شروع فصل مطرح کرد.
کدخبر (213569) | 07 مرداد 1402 | ساعت 09:12
0 127
مهدی رحمتی: دنبال کسب نتایج آبرومند در آسیا هستیم 
مهدی رحمتی سرمربی تیم نساجی توضیحاتی را راجع به شرایط قائمشهری ها پیش از شروع فصل مطرح کرد.

به گزارش سرخ نیوز، سید مهدی رحمتی درمورد آخرین وضعیت تیم فوتبال نساجی در آستانه آغاز بیست و سومین دوره لیگ برتر، اظهار داشت:

ایام محرم حسینی را به همه مسلمانان جهان تسلیت عرض می‌کنم. اردوی ترکیه اردویی بود که بازیکنان بسیار با نظم و انضباط و با انرژی در آن حاضر شدند و شور و حال خوبی بین بازیکنان ما وجود داشت. بازیکنان جدید با بازیکنان قدیمی ارتباط خوبی گرفته‌اند. بیشتر سعی و تلاش ما این بود که بتوانیم در ترکیه شرایطی را رقم بزنیم که با سبک و سیاق تیم‌های عربی آشنا شویم  و برای همین هم ۳ بازی با تیم‌های عربستانی تدارک دیدیم زیرا امسال در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم.

* درخواست ویژه از هواداران نساجی

وی افزود:

فکر می‌کنم به چیزی که از نظر بدنی و دیدار تدارکاتی بود رسیدیم ولی نباید فراموش کنیم که تیم ساختن یک پروسه طولانی است و کار راحتی نیست. باید صبر داشته باشیم تا این تیم هماهنگ شود و به تیمی که مد نظر خود ما و هواداران عزیز نساجی است برسیم. از هواداران می خواهم از همین هفته اول کنار ما باشند و انرژی مثبت آنها کنار تیم ما باشد.

* تغییر ۱۵ بازیکن در یک ماه کار راحتی نبود

سرمربی نساجی تاکید کرد:

نساجی کار سختی دارد زیرا عوض کردن 15 بازیکن در یک بازه زمانی یک ماهه کار راحتی نبود که آن را با کمک تمام ارکان باشگاه انجام دادیم و به شکل و شمایل خوبی رسیدیم. از هواداران می‌خواهم از تیم و به خصوص بازیکنان جدیدی که آمده‌اند حمایت کنند تا یک استارت خوب در لیگ برتر داشته باشیم.

* دلیل تغییرات زیاد در نساجی چه بود؟

رحمتی در خصوص اینکه چرا تصمیم گرفت 15 بازیکن نساجی را برای فصل جدید تغییر بدهد، گفت:

چون شرایط و میانگین سنی تیم نساجی بالا بود، نیازمند این تحول بودیم. امسال سهمیه بازیکن بزرگسال کم و سهمیه بازیکنان زیر 25 سال حذف  شد و به بازیکنانی که در تمام طول فصل برای تیم بازی کنند نیاز داشتیم. باید بازیکنانی با میانگین سنی پایین تر جذب می‌کردیم  ضمن آنکه شرایط سال گذشته هم برای نساجی خوب پیش نرفت و به لحاظ گل خورده و تعداد شکست شرایط اصلا خوب نبود.
مهدی رحمتی: دنبال کسب نتایج آبرومند در آسیا هستیم 

وی خاطرنشان کرد:

تیم در نیم فصل دوم اصلا بردی نداشت و به لحاظ شخصیتی و روحی بازیکنان دچار شکنندگی شده بودند و نیاز بود که این تغییرات انجام شود. فکر می‌کنم با شروع لیگ با دیدن این تیم، مردم با من همسو و هم نظر می‌شوند که این تغییرات نیاز بود.

مهدی رحمتی: مازندران معدن بازیکن است اما سال‌ها است از نساجی بازیکنی معرفی نشده

سرمربی نساجی ادامه داد:

نساجی یک باشگاه خصوصی است و نیاز است که هم در زمینه بازیکن سازی و هم در بحث درآمدزایی فعال تر شود. یک معدن بازیکن در مازندران داریم ولی فکر می‌کنم از نساجی سالها است بازیکن جوانی به تیم های دیگر معرفی نشده، این اتفاق در تیم‌های دیگر رخ داده ولی در تیم ما این اتفاق نیفتاده است. به همین دلیل گشتیم و ایراد این مساله را پیدا کردیم.

* نساجی در صدد خرید امتیاز یک تیم جدید

رحمتی ادامه داد:

نبود تیم بزرگسالان در لیگ کشور، در دسته دوم یا حتی سوم باعث شده که برای استعدادهای مازنی این اتفاق بیفتد. باشگاه در نظر دارد یک تیم لیگ دسته سومی را خریداری کند تا اگر بازیکنانی که بین ماندن و رفتن گزینه ماندن را انتخاب می‌کنند، به تیم دوم خود منتقل کنیم تا پس از باتجربه شدن به تیم بزرگسال اضافه شوند.

* سعی کردم استعدادی از چشم ما دور نماند

وی افزود:

چند بازیکن را خودم در تست گیری در استان مازندران انتخاب کردم. 13 نفر انتخاب شدند که 3 نفر از آنها به ما در اردوی  تهران اضافه شدند. سعی می‌کنم مهمترین بازی‌های تیم‌های پایه را رصد کنیم تا استعدادی از چشم ما دور نماند. این نفرات باید مقابل چشمان ما باشند تا بتوانیم در سالهای آتی از وجودشان استفاده کنیم. خودم دوست دارم  به بازیکن جوان بازی بدهم چون 16-17 سال داشتم که توسط مرحوم یاوری به من فرصت داده شد و بعد از آن هم غلامحسین پیروانی برایم خیلی زحمت کشید.

مهدی رحمتی: دنبال کسب نتایج آبرومند در آسیا هستیم 

مهدی رحمتی: در آلومینیوم اراک ۴۰ میلیارد از بازیکن درآمدزایی کردیم

سرمربی نساجی عنوان کرد:

در تمام تیم‌هایی که کار کردم هدفم استفاده از بازیکنان جوان بوده است. در پدیده خصوصی و آلومینیوم نیمه خصوصی کار کردم. طبق آخرین مصاحبه مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک ما نزدیک به 40 میلیارد در سال گذشته در آمدزایی از نظر بازیکن داشتیم. در مدت زمان حضور 15 ماهه من در این باشگاه این اتفاق خیلی ارزشمند بود. دوست دارم همین کار را در تیم نساجی انجام بدهم. به طور مثال احد جمشیدی الان با ما کار می‌کند. او 19 سال دارد و اطمینان دارم خیلی می‌تواند امسال به ما کمک کند. جوانان دیگری هم داریم که از آنها استفاده خواهیم کرد.

* هدف نساجی در لیگ برتر مشخص شد

رحمتی در خصوص اینکه مردم در فصل پیش رو باید چه انتظاری از این تیم داشته باشند گفت:

کامل نساجی را در پنج سالی که در لیگ برتر حضور داشته رصد کردم. این تیم در ۳ سال اخیر رتبه خوبی نداشت اما در ابتدا هدف ما این است که ثبات خوبی در تیم ایجاد کنیم و هدف اصلی و اولیه ما کسب رتبه تک رقمی در فصل پیش رو است. می‌خواهیم جایگاه ثابتی را ترسیم کرده و زیاد نوسان نداشته باشیم.  رفته رفته با برنامه‌ریزی هایی که کردیم در سالهای آتی نگاه به بالای جدول، حتی کسب سهمیه و قهرمانی جام حذفی داریم.

* دوست ندارم دلخوشی بی‌دلیل به مردم مازندران بدهم 

وی ادامه داد:

البته این امر مستلزم زمان است و نمی‌توانید بگویید که امسال تیمی بسته‌ایم که باید قهرمان شود. برای تیم‌های نیمه پایین جدول این مساله سخت و نشدنی است. دوست ندارم دلخوشی بی دلیل به مردم مازندران بدهم اما به آنها قول می‌دهم تیمی با شخصیت خواهیم داشت و اطمینان دارم در جدول تغییرات زیادی خواهند دید که باعث می‌شود خودشان هم با شور و اشتیاق بیشتری از این تیم حمایت کنند.

* دنبال کسب نتایج آبرومند در آسیا هستیم 

سرمربی نساجی درمورد هدف‌گذاری نساجی در لیگ قهرمانان آسیا گفت:

در این لیگ هم به دنبال کسب نتایج آبرومندانه برای کشور و استان مازندران  هستیم و شک ندارم امسال با لطف خدا باعث سربلندی مردم این استان خواهیم شد.
آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...