مهمانان درجه یک مبارزه دیویس و گارسیا؛ کانر مک گرگور ، مایکل فلپس و ...

کدخبر (171957) | 06 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:38
0 305
مهمانان درجه یک مبارزه دیویس و گارسیا؛ کانر مک گرگور ، مایکل فلپس و ...
افراد مشهوری که شاهد مهم‌ترین مبارزه بوکس سال را در لاس وگاس بودند، کمی بعد از مسابقه در یک کلوب شبانه گردهم آمدند.

به گزارش سرخ نیوز، مبارزه بوکس حساس و مورد انتظار بین جرونتا دیویس و رایان گارسیا، بامداد یکشنبه گذشته در T-Mobile Arena لاس وگاس برگزار شد. این مسابقه هیجان‌انگیز، مهمانان و تماشاچی‌های مشهوری داشت که همه آن‌ها پس از پایان این مبارزه که با پیروزی دیویس همراه بود، به اتفاق راهی مهمانی یک کلوب شبانه شدند. [irp posts="170608" ] از مهمانان مطرح مبارزه دیویس و گارسیا که راهی مهمانی پس از مبارزه شدند، می‌توان به تراویس کلس (بازیکن فوتبال آمریکایی)، مایکل بی جردن (بازیگر و کارگردان)، مایکل فلپس (دارنده ۲۳ مدال طلای المپیک) و کانر مک گرگور اشاره کرد. اما از بین این افراد، کسی که بیشتر از سایرین توجهات را به خود جلب کرد مایکل فلپس بود. این شناگر اسطوره‌ای که در حال تماشای اجرای یک دی‌جی بود، پیراهنش را در آورد به هوا پرتاب کرد تا حاضرین این مراسم شاهد بدن آماده او باشند؛ بدنی که هنوز روی فرم است و هیچ تفاوتی با دوران قهرمانی او ندارد.

مهمانان درجه یک مبارزه دیویس و گارسیا؛ کانر مک گرگور ، مایکل فلپس و ...مهمانان درجه یک مبارزه دیویس و گارسیا؛ کانر مک گرگور ، مایکل فلپس و ...کانر مک گرگور یکی از محبوب ترین چهره ها بود

کانر مک گرگور شب بسیار شلوغی را سپری کرد. او قبل از این که راهی مهمانی شبانه شود، از رایان گارسیا که بازنده مبارزه بود،‌ دلجویی کرد و این امیدواری را به او داد که آینده روشنی در انتظارش است. بدنام سپس با چند هوادار عکس انداخت و راهی مهمانی شبانه شد. بازگشت مک گرگور به UFC برای سال 2023 در مبارزه با مایکل چندلر تایید شده است. با این حال، برای این مبارزه هنوز برنامه‌ریزی رسمی و کامل صورت نگرفته است. کانر مک گرگور به ورزش و مراحل آماده‌سازی خود ادامه می‌دهد و هر چند وقت یک بار در فعالیت های ورزشی و غیر ورزشی متفاوتی شرکت می کند. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...