مهمترین فرصت هایی که از دست رفتند / ترابی و آن پنالتی که فراموش شد

مهدی ترابی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، یکی از بهترین‌های پرسپولیس و مسابقات بود که شاید یک اتفاق می‌توانست این بهترین بودن او را تحت تاثیر قرار بدهد.
کدخبر (183510) | 31 اردیبهشت 1402 | ساعت 19:07
0 83
مهمترین فرصت هایی که از دست رفتند / ترابی و آن پنالتی که فراموش شد
مهدی ترابی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، یکی از بهترین‌های پرسپولیس و مسابقات بود که شاید یک اتفاق می‌توانست این بهترین بودن او را تحت تاثیر قرار بدهد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگار سرخ نیوز، مهدی ترابی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، در 29 مسابقه برای تیمش به میدان رفت و با 7 گل زده و 8 پاس گل، نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس داشت. او در جام حذفی هم در سه بازی، 1 گل زده و یک پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده است تا آماری فوق‌العاده از خودش تا این جا، به‌جا گذاشته باشد. اما اگر پرسپولیس در هفته آخر رقابت‌ها به مقام قهرمانی نمی‌رسید، آن وقت شاید تمام نمایش خوب و مفید ترابی، تحت تأثير ضربه پنالتی قرار می‌گرفت که در هفته هفتم رقابت‌ها در برابر تراکتور از دست داد. او در حالی که پرسپولیس تا دقیقه 88 از حریفش عقب بود، پشت ضربه قرار گرفت. اما در حالی که تیم در ورزشگاه آزادی به‌دنبال فرار از شکست بود، ترابی پنالتی را از دست داد و تا دو امتیاز با ارزش خانگی نیز بپرد. مهمترین فرصت هایی که از دست رفتند / ترابی و آن پنالتی که فراموش شد

پنالتی های از دست رفته پرسپولیس در لیگ بیست و دوم

اما این مهم‌ترین پنالتی این فصل نبوده است. برخی بازیکنان دیگر هم در این فصل، پنالتی‌های مهمی را خراب کرده‌اند. گادوین منشا که با خراب کردن دو پنالتی، بدترین پنالتی‌زن فصل بود، در بازی مقابل ذوب آهن، پنالتی‌اش را از دست داد تا درنهایت، مسابقه بدون گل مساوی شود. مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال، در هفته ششم هم یک پنالتی را مقابل هوادار از دست داد اما مس، این بازی را با پیروزی پشت سرگذاشت تا پنالتی هدر رفته منشا، آنقدرها به چشم نیاید. در هفته هشتم، وحید محمدزاده، مدافع آلومینیوم اراک، پنالتی مهمی را برابر پیکان از دست داد تا تیمش از رسیدن به سه امتیاز بازی، محروم بماند. پیمان رنجبری، مهاجم نفت مسجد سلیمان، نیز توانست با گل کردن پنالتی‌اش برابر آلومینیوم در هفته چهاردهم، این تیم را از شکست فرار بدهد. اتفاقی که رخ نداد. اسماعیل شریفات دیگر بازیکنی است که در این فصل، پنالتی امتیازدار را از دست داده است. او در دقیقه 4+90 برابر ملوان، موفق به گل کردن ضربه نشد تا بازی یک، یک مساوی به پایان برسد. در هفته بیست و هشتم، حسین پورحمیدی یک پنالتی دیگر گرفت و این بار، امین قاسمی نژاد ضربه پنالتی گل گهر را از دست داد و آلومینیوم با یک گل به پیروزی رسید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...