ناراحتی کریستیانو رونالدو از جورجینا رودریگز ؛ مستند زندگی جورجینا دردسرساز شد

کریستیانو رونالدو نسبت به رفتارهای جورجینا رودریگز، ابراز نارضایتی کرده است.
کدخبر (166573) | 26 فروردین 1402 | ساعت 00:01
0 537
ناراحتی کریستیانو رونالدو از جورجینا رودریگز ؛ مستند زندگی جورجینا دردسرساز شد
کریستیانو رونالدو نسبت به رفتارهای جورجینا رودریگز، ابراز نارضایتی کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره فوتبال جهان که این روزها در باشگاه النصر عربستان توپ می‌زند، اخیرا از شریک زندگی‌اش ناراضی بوده است. ستاره پرتغالی از رفتارهای جورجینا رودریگز خوش‌حال نیست و معتقد است که او به سوی خودمحور شدن حرکت می‌کند.

در یکی از بخش‌های مستند «من جورجینا هستم» که از نتفلیکس در حال پخش است، دیده می‌شود که این مدل آرژانتینی، یک جفت از کفش‌هایش را به یکی از دوستانش قرض می‌دهد. این حرکت در ابتدا، اقدامی محبت‌آمیز از سوی جورجینا تلقی می‌شود اما گزارش‌ها حاکی از آن است که جورجینا رودریگز با اقداماتی از این قبیل، صرفا تلاش می‌کند تا دوستانش را راضی کند تا با او رفتار بهتر و محبت‌آمیزتری داشته باشند. جورجینا پیش از این، به بدرفتاری با دوستان و اطرافیانش متهم شده بود و از این بابت، مورد انتقادات فراوانی قرار گرفت. 

ناراحتی کریستیانو رونالدو از جورجینا رودریگز ؛ مستند زندگی جورجینا دردسرساز شد

پس از پخش مستند «من جورجینا هستم»، نقدهای منفی بسیاری نسبت به آن وارد شد و حالا با پخش فصل دوم آن، انتقادات وارد فاز جدیدی شده و شدت بیشتری یافته است. این مستند به دلیل فیلم‌نامه ضعیف و عدم نمایش واقعیت‌ها، مورد اقبال قرار نگرفته و در سایت مطرح IMDB (بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها) نمره بسیار ضعیف ۴ از ۱۰ را کسب کرده است.

چالش بعدی کریستیانو رونالدو ؛ تقابل با الهلال

النصر که پس از تساوی بد موقع برابر تیم میانه جدولی الفیحا صدرنشینی لیگ عربستان را از دست داد، حالا باید در برابر الهلال قرار بگیرد. دربی حساس شهر ریاض در شرایطی برگزار خواهد شد که مدیران النصر عربستان در اقدامی غافلگیرکننده، رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی تیم‌شان را اخراج و دینکو یلیشیچ، سرمربی تیم زیر ۱۹ ساله‌های باشگاه‌شان را جایگزین او کردند. یلیشیچ پیش از این سابقه کار در فوتبال ایران و باشگاه فولاد یزد را داشت اما پس از کسب نتایج ضعیف و به دلیل آنچه بی‌انضباطی خوانده شد، از سمت خود کنار گذاشته شد. 

[irp posts="165947" ]

النصر به زودی در ورزشگاه ملک فهد، مهمان الهلال عربستان خواهد بود که با ۷ امتیاز کمتر نسبت به آن‌ها، در رتبه چهارم جدول حضور دارد. در صورت عدم پیروزی در این دیدار، شانس قهرمانی النصر تا حد زیادی از دست خواهد رفت. زردپوشان شهر ریاض که از سال ۲۰۱۹ نتوانستند قهرمانی در لیگ برتر عربستان را تجربه کنند، با جذب کریستیانو رونالدو به دنبال رسیدن به این عنوان هستند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...