ناصر ابراهیمی:پرسپولیس به ۲۰۰ میلیارد تومان پول نیاز دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در فوتبال امروز حرف اول و آخر را پول می‌زند و باشگاه نباید به بازیکن، هتل، رستوران، هواپیمایی و... بدهکار است.
کدخبر (21656) | 02 بهمن 1400 | ساعت 12:18
0 88
ناصر ابراهیمی:پرسپولیس به ۲۰۰ میلیارد تومان پول نیاز دارد
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در فوتبال امروز حرف اول و آخر را پول می‌زند و باشگاه نباید به بازیکن، هتل، رستوران، هواپیمایی و... بدهکار است.

به گزارش سرخ نیوز،ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط مدیریتی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در ۱۰ ماه اخیر ۴ مدیرعامل به خود دیده و به طور کلی در این ۴۳ سال پس از انقلاب ۲۴ مدیرعامل داشته‌ایم. هر شخصی که می‌آید ۳-۲ ماه و یا بیشتر و کمتر در پرسپولیس می‌ماند و می‌رود، امیدوارم رضا درویش با جیب پُر و پشتوانه قوی به پرسپولیس آمده باشد. مشکل پرسپولیس با ۱۰ یا ۲۰ میلیارد تومان حل نمی‌شود و به پول زیادی نیاز داریم. بازیکنان از ابتدای فصل فقط ۲۰ درصد دریافتی داشته‌اند و این شاهکار کادر فنی بوده که این نتایج کسب شده است.
وی ادامه داد: یک باشگاه فوتبال با پنج اصل به موفقیت می‌رسد که اولین مورد مدیریت است. در فوتبال امروز حرف اول و آخر را پول می‌زند و باشگاه نباید به بازیکن، هتل، رستوران، هواپیمایی و... بدهکار باشد. یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری، کریم باقری و افشین پیروانی کادرفنی بسیار خوبی هستند، اما آمادگی یک تیم فقط مسائل تاکتیکی و ارنج نیست، بازیکن باید تا نیم‌فصل ۵۰ درصد از قرارداد خود را گرفته باشد و اگر این طور نشود از لحاظ روحی روانی به هم می‌ریزد و مدام به فکر دستمزد خودش است. سال ۸۲ به قدری به بازیکنان گفتیم که هفته بعد پول خواهید گرفت و این اتفاق نیفتاد تا اینکه تیم روی دور باخت قرار گرفت. *پرسپولیس به ۲۰۰ میلیارد تومان پول نیاز دارد وی درباره اینکه گفته می‌شود هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس از حجم بالای بدهی‌های این باشگاه خبر دار نبوده‌اند و شایعات استعفای برخی از آنان عنوان کرد: امکان ندارد از این قضیه خبردار نبوده باشند، وقتی فرد و گروهی برای مدیریت یک باشگاه می‌آیند باید ابتدا از مراجع مربوطه سوال کنند که بدهی باشگاه چقدر است و اگر نمی‌توانند از پس آن بر بیایند نباید پا پیش بگذارند. ابرهیمی تصریح کرد: پرسپولیس در طول ۱۰ ماه ۴ مدیرعامل عوض کرده، اما باشگاهی مانند منچستریونایتد در طول ۱۰ سال فقط ۴ مدیر داشته که البته ۲ تای آن‌ها فوت و یکی بازنشسته شده‌اند. در حال حاضر طبق شنیده‌ها پرسپولیس چیزی حدود ۱۵۰ میلیارد بدهی دارد و ما برای تقویت باشگاه به ۲۰۰ میلیارد تومان پول نیاز داریم. باید ببینیم کادر مدیریتی جدید از پس مشکلات بر می‌آیند و یا آن‌ها هم بعد از ۴ ماه استعفا می‌دهند؟ *یک میز فکر متشکل از بزرگان و پیشکسوتان در باشگاه نداریم وی در رابطه با اهمیت مسائل مالی در فوتبال امروز و لزوم توجه به این مشکل در باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس ۲۰ درصد دریافتی داشته‌اند و اگر یکی از آن‌ها مقابل ذوالفقارنسب یا شخصی دیگر درباره پرداختی‌ها بپرسد او در پاسخ چه خواهد گفت؟ مشکل ما این است که یک میز فکر متشکل از بزرگان و پیشکسوتان در باشگاه نداریم. حمید سجادی قهرمان آسیا و فردی ورزشی است و از مشکلات عمده و عجیبی که در ورزش و فوتبال ما وجود دارد آگاه است، او حداقل ۴ سال وزیر ورزش خواهد بود و باید این مشکلات را به سرانجام برساند. ناصر ابراهیمی خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین مشکل پرسپولیس مشکلات مالی است از لحاظ کادرفنی و بازیکن بسیار عالی هستیم، اما برای موفقیت باید ببینیم شرایط مدیریتی و اقتصادی باشگاه چگونه است. کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد برگشت، اما این اقدام او رایگان نبود و دستمزد بالایی دریافت کرد، مسی هم پس از سال‌ها درخشش در بارسلونا به پاریسن ژرمن پیوست و قطعاً این انتقال هم برای دستمزد بیشتر بود و طبیعی است، زیرا در فوتبال حرفه‌ای این رویه وجود دارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...