ناهید کیانی: پرسپولیسی هستم/ روزهای خیلی سختی داشتم

ناهید کیانی، بانوی تاریخ‌ ساز تکواندو ایران گفت: طلای مسابقات جهانی را از قبل تصویرسازی کرده بودم و خوشحالم به هدفم رسیدم.
کدخبر (195259) | 26 خرداد 1402 | ساعت 14:15
0 95
ناهید کیانی: پرسپولیسی هستم/ روزهای خیلی سختی داشتم
ناهید کیانی، بانوی تاریخ‌ ساز تکواندو ایران گفت: طلای مسابقات جهانی را از قبل تصویرسازی کرده بودم و خوشحالم به هدفم رسیدم.

به گزارش سرخ نیوز، ناهید کیانی که با کسب مدال طلای مسابقات جهانی تکواندو تاریخ‌ساز شد در گفت‌وگویی تلویزیونی، اظهار داشت: در اردوها با تمام وجودم مدال طلای جهان را می‌خواستم. بارها اینکه چگونه پس از قهرمانی شادی کنم را تمرین کرده بودم. وی افزود: در مسابقات جهانی با حریف روسیه‌ای که نقره المپیک داشت، کارم سخت شد که با استفاده از ثانیه‌ها و راهنمایی مناسب کادر فنی به موفقیت رسیدم. همیشه طلای جهان را می‌خواستم که خوشبختانه به آن رسیدم.

ناهید کیانی: می خواهیم برای اولین بار ۲ بانوی تکواندوکار در المپیک داشته باشیم

ناهید کیانی در خصوص اینکه با حضور در مسابقات جایزه بزرگ، شگردهایش برای حریفان رو می‌شود و بهتر نیست از مسابقات قاره‌ای به فکر سهمیه باشد؟ بیان کرد: اینکه بخواهم از قاره‌ای سهمیه بگیریم، خیلی ریسک بزرگی است. وی افزود: شاید قبل از مسابقه قاره‌ای آسیب ببینم و المپیک را از دست بدهم. اما از طریق رنکینگ سیستم حضورم قطعی می‌شود و خیالم آسوده‌تر است. اینگه شگردم برای دیگران رو شود، یک مساله طبیعی است و برای همه است. بانوی طلایی تکواندوی ایران، عنوان کرد: تا کنون دو نفر در المپیک نداشتیم و اکنون من در آستانه رسیدن به المپیک از طریق رنکینگ سیستم هستم و این فضا برای دیگر نفرات باز می‌کند تا از مسابقات قاره‌ای به المپیک برسند تا برای اولین بار، ۲ بانوی تکواندوکار در المپیک داشته باشیم.

ناهید کیانی: پرسپولیسی هستم/ روزهای خیلی سختی داشتمحریفان ناهید کیانی در المپیک

کیانی در مورد حریفانش در بازی‌های آسیایی، گفت: حریف اصلی‌ام در هانگژو از چین است. نمایندگان تایلند و کره‌جنوبی هم رقیبانم هستند که قبلا آنها را شکست داده‌ام. در المپیک پاریس هم، نفرات چین، ترکیه و جید جونز بریتانیایی، حریفان مهم و اصلی من هستند. وی با اشاره به اهمیت آنالیز در تکواندو، گفت: آنالیز خیلی مهم است و قبل از بازی‌ها با کادر فنی شرایط حریفان را بررسی می‌کردیم. برخی بازیکنان نیاز به آنالیز ندارند اما من باید بدانم چگونه مبارزه می‌کنم و برای هر مبارزه‌ای برنامه دارم. کیانی اظهار داشت: قبلا که با مینو مداح (سرمربی تیم ملی) کار نمی‌کردم احساس داشتم کار کردن با او خیلی سخت است اما اینگونه نیست و کار کردن با این مربی واقعا عالی است. ملی‌پوش تکواندو بانوان در خصوص دیگر رشته‌های ورزشی، گفت: والیبال را خیلی دوست دارم. در فوتبال نیز من پرسپولیسی هستم. کیانی خطاب به ورزشکارانی که با شکست مواجه می‌شوند، گفت: زمانیکه فکر می‌کنید دَفن شده‌اید تازه زمانی است که جوانه زده‌اید. روزهای خیلی سختی داشتم و به خاطر ورزش خیلی چیزها را زیر پا گذاشتم اما زمانیکه دوباره بلند شدم به خواسته‌ام رسیده‌ام.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...