فوری؛ نتایج انتخابات جنجالی فدارسیون فوتبال ۱۴۰۱

با اعلام نتایج انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایران، مهدی تاج با فاصله چشم‌گیر نسبت به دو رقیب خود، بار دیگر رئیس فدراسیون فوتبال شد.
کدخبر (62888) 08 شهریور 1401 | ساعت 07:09
0 179
با اعلام نتایج انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایران، مهدی تاج با فاصله چشم‌گیر نسبت به دو رقیب خود، بار دیگر رئیس فدراسیون فوتبال شد.

به گزارش سرخ‌ نیوز، با پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال 1401، نتایج انتخابات فدراسیون فوتبال ایران مشخص شد و بر این اساس مهدی تاج بار دیگر رئیس فدراسیون فوتبال شد.

نتایج انتخابات رئیس فدارسیون فوتبال

از 89 عضو مجمع فدراسیون فوتبال، 87 نفر مجاز به شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال بودند که در این میان 80 نفر اقدام به رای دادن کردند.
  • مهدی تاج 51
  • میرشاد ماجدی 25
  • عزیزالله محمدی 4
   

نخستین اظهارات تاج بعد از مشخص شدن نتیجه انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال

رئیس جدید فدراسیون فوتبال پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در نخستین اظهار نظر خود مدعی شد همگی باید دست به دست هم دهند تا مشکلات فدراسیون فوتبال رفع شود.
 

چالش جدید رئیس فدراسیون فوتبال

بدین ترتیب و با انجام رای گیری، نتیجه انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال مشخص شد و در میان بهت و حیرت برخی کاندیداها از جمله میرشاد ماجدی، مهدی تاج برنده نتایج انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شد، آن هم با آرای قاطع. این در شرایطی است که شب گذشته، کامرانی فر صحبت هایی را علیه تاج در برنامه فوتبال برتر مطرح کرد و حالا با اعلام نتایج انتخابات فدراسیون فوتبال، جایگاه دبیرکل فعلی نیز به شدت متزلزل است. مسئله مهم بعد از انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، وضعیت تیم ملی در آستانه مسابقات جام جهانی 2022 است. با مشخص شدن نتیجه انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، شاید دراگان اسکوچیچ نیز در یک قدمی درب خروج قرار بگیرد چرا که تاج، پیش تر خبر داده بود در صورتی که رئیس فدراسیون فوتبال شود کارلوس کی روش را به تیم ملی بازمی گرداند. همچنین بعد از مشخص شدن نتایج انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، تاج یک چالش جدی دیگر نیز پیش رو دارد؛ پرداخت بدهی سنگین مارک ویلموتس که مربوط به دوران ریاست خودش در فدراسیون بوده است.

حواشی اعلام نتایج انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال

اعلام نتایج انتخابات فدراسیون فوتبال، با حاشیه هایی نیز همراه شد. میرشاد ماجدی، علی فتح الله زاده و وحید شمسایی جز نفراتی بودند که نسبت به نتیجه انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش منفی نشان دادند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...