نتایج محمد هادی ساروی در کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ + ویدئو

محمد هادی ساروی که از شانس های اصلی کسب مدال طلا در مسابقات جهانی کشتی فرنگی صربستان محسوب می‌شد، کار خود را با مدال برنز به پایان رساند.
کدخبر (68064) | 20 شهریور 1401 | ساعت 20:41
0 536
نتایج محمد هادی ساروی در کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ + ویدئو
محمد هادی ساروی که از شانس های اصلی کسب مدال طلا در مسابقات جهانی کشتی فرنگی صربستان محسوب می‌شد، کار خود را با مدال برنز به پایان رساند.

به گزارش سرخ نیوز، در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان صربستان، دیدارهای ۴ وزن دیگر برگزار شد و محمد هادی ساروی فرنگی‌کار ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران به مصاف رقیبان خود رفت. ساروی که از شانس‌های اصلی کاروان تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای کسب مدال طلا در مسابقات کشتی جهانی ۲۰۲۲ محسوب می‌شد، در عین ناباوری موفق به حضور در فینال این مسابقات نشد.

گزارش و پخش زنده کشتی های محمد هادی ساروی در مسابقات کشتی قهرمانی جهان:

قدرت‌نمایی محمد هادی ساروی در دیدار ابتدایی

محمد هادی ساروی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ را با قرعه استراحت آغاز کرد. ساروی در دور دوم، در مقابل فلیکس بالدوف نروژی قرار گرفت. ساروی پس از اخطار کم کاری به کشتی‌گیر نروژی و در خاک قرار گرفتن او، داوران توانست دو بارانداز تماشایی را در حالت خاک اجرا کند و وقت اول را با برتری ۵ بر صفر به سود خود تمام کند. ساروی در وقت دوم نیز با یک کمرگیری، حریف را خاک کرد و در ادامه یک بار هم فلیکس بالدوف را از تشک خارج کرد تا با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شود. محمد هادی ساروی

پیروزی قاطعانه و صعود به نیمه‌نهایی

در ادامه پخش زنده کشتی، در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کشتی جهانی صربستان، محمد هادی ساروی به مصاف رستم آساکالوف از ازبکستان رفت. پس از اینکه آساکالوف از داوران اخطار کم‌کاری دریافت کرد و در خاک قرار گرفت، ساروی دو بارانداز اجرا کرد تا وقت اول با برتری ۵ بر صفر به پایان برساند. در وقت دوم نیز محمد هادی ساروی با یک کمرگیری، نماینده ازبکستان را خاک کرد و با برتری ۷ بر صفر به نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم راه یافت.

شکست تکراری ساروی برابر رقیب قدیمی

محمد هادی ساروی در مرحله نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲، به مصاف آرتور الکسانیان ارمنستانی رفت. در وقت اول این دیدار، الکسانیان که سابقه قهرمانی المپیک و جهان را دارد، اخطار کم کاری دریافت کرد و در خاک نشست اما ساروی نتوانست از این فرصت بهره ببرد. در وقت دوم، این محمد هادی ساروی بود که پس از دریافت اخطار کم کاری در خاک قرار گرفت و الکسانیان با تجربه نیز فرصت را غنیمت شمرد و با اجرای یک بارانداز، دو امتیاز گرفت تا این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۱ به سود کشتی گیر ارمنستانی به پایان برسد. محمد هادی ساروی که برای سومین بار برابر آرتور الکسانیان شکست خورد، از صعود به فینال وزن ۹۷ کیلوگرم مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صربستان باز ماند و راهی دیدار رده بندی شد. هادی ساروی در رده بندی فرصت این را دارد که برای مدال برنز بجنگد. دیدار رده بندی هادی ساروی با عارف نیفتولایف از آذربایجان خواهد بود.

محمد هادی ساروی به مدال برنز رسید

محمد هادی ساروی که از امیدهای اصلی کاروان کشتی فرنگی ایران محسوب می‌شد، نهایتا با شکست در مرحله نیمه نهایی به مسابقه رده بندی رسید. ساروی در دیدار رده‌بندی خود با ارائه یک کشتی برتر نسبت به متاهان باشار ترکیه‌ای، با نتیجه ۶ بر ۱ به پیروزی رسید و مدال برنز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ را به گردن آویخت. نمودار کشتی فرنگی 97 کیلوگرم محمد هادی ساروی

ویدیو کشتی‌های محمد هادی ساروی

ویدیو کشتی محمد هادی ساروی در مرحله یک هشتم نهایی برابر فلیکس بالداف از نروژ

ویدیو کشتی محمد هادی ساروی در مرحله یک چهارم نهایی برابر رستم آساکالوف از ازبکستان

ویدیو کشتی محمد هادی ساروی در مرحله یک چهارم نهایی برابر آرتور الکسانیان از ارمنستان

ویدیو کشتی محمد هادی ساروی در رده بندی برابر متاهان باشار از ترکیه

نتایج مهم کشتی گیران ۹۷ کیلوگرم

  • برکستون آموس آمریکایی برابر بکسلطان محمودوف کاری از پیش نبرد و با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد.
  • عارف نیفتولایف از آذربایجان، ویلیوس لائورینایتس را ضربه فنی کرد و به مرحله بعد راه یافت.
  • آرتور الکسانیان از ارمنستان به مصاف بکسلطان محمودوف قرقیزستانی رفت با نتیجه ۹ بر صفر برنده شد.
  • عارف نیفتولایف، ژوکه مجارستانی را ضربه فنی کرد و راهی نیمه نهایی شد.
  • کیریل میلوف از بلغارستان با نتیجه نزدیک ۲ بر ۰ از سد نیکولوز کاخلاشویلی ایتالیایی گذر کرد و راهی نیمه نهایی شد.
  • کیریل میلوف، عارف نیفتولایف آذربایجانی را با نتیجه ۷ بر ۳ شکست داد و راهی فینال وزن ۹۷ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان صربستان شد.
  • متاهان باشار از ترکیه با پیروزی ۳ بر ۱ برابر بکسلطان محمودف در جدول شانس مجدد، رقیب محمد هادی ساروی در دیدار رده‌بندی شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...