نتیجه بازی منتخب الهلال و النصر مقابل پاری سن ژرمن / تقابل پر گل مسی و رونالدو

نتیجه بازی دوستانه ستارگان عربستان و پاری سن ژرمن با برتری پرگل 4-5 یاران مسی به پایان رسید.
کدخبر (128507) | 29 دی 1401 | ساعت 19:11
0 324
نتیجه بازی منتخب الهلال و النصر مقابل پاری سن ژرمن / تقابل پر گل مسی و رونالدو
نتیجه بازی دوستانه ستارگان عربستان و پاری سن ژرمن با برتری پرگل 4-5 یاران مسی به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، نتیجه بازی منتخب الهلال و النصر عربستان مقابل پاری سن ژرمن دقایقی پیش با پیروزی پر گل 5 بر 4 پاریسی ها به پایان رسید. بازی منتخب عربستان و پاری سن ژرمن در این دیدار می تواند آخر تقابل مسی و رونالدو در فوتبال باشد.

خلاصه بازی منتخب الهلال و النصر عربستان مقابل پاری سن ژرمن

ببینید: خلاصه بازی منتخب ریاض ۴ پاری سن ژرمن ۵ در بازی ستارگان النصر-الهلال و پاری سن ژرمن ستارگان زیادی حاضر بودند و تیم PSG با تمام ستارگان خود پا به این میدان گذاشت. مسی، نیمار، امباپه و راموس برای تیم پاریسی به میدان رفتند. در طرف مقابل هم کریستیانو رونالدو از ابتدا در زمین حضور داشت.

تصاویر آخرین تقابل مسی و رونالدو

[gallery columns="2" size="publisher-md" ids="128529,128520,128522,128523"]

نتیجه بازی ستارگان النصر و الهلال و پاری سن ژرمن

نتیجه بازی ستارگان النصر و الهلال و پاری سن ژرمن با پیروزی شاگردان گالتیه در PSG به اتمام رسید. گل های پاریسی ها را لیونل مسی (دقیقه 3) - مارکینیوش (دقیقه 43) - سرخیو راموس (دقیقه 53) - کیلیان امباپه (پنالتی - دقیقه 60) و هوگو اکیتیکه (دقیقه 78) به ثمر رساندند. گل های تیم ستارگان عربستان را نیز کریستیانو رونالدو (پنالتی - دقیقه 34) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 6+45) - جانگ هیون سو (دقیقه 56) و اندرسون تالیسکا (دقیقه 4+90) وارد دروازه حریف کردند.

گل های بازی ستارگان ریاض و پاری سن ژرمن (تقابل مسی و رونالدو)

نیمار در دقیقه 3+45 یک پنالتی را از دست داد. خوان برنات هم در دقیقه 39 از زمین مسابقه اخراج شد تا تیم پاری سن ژرمن ادامه مسابقه را 10 نفره دنبال کند. رونالدو، مسی، امباپه، نیمار، راموس و تعدادی دیگر از بازیکنان دو تیم در میان تشویق تماشاگران و در دقیقه 60 بازی ستارگان النصر و الهلال مقابل پاری سن ژرمن تعویض شدند. رونالدو در نهایت با دو گلی که به ثمر رساند به عنوان بهترین بازیکن دیدار ستارگان الهلال و النصر عربستان مقابل پاری سن ژرمن انتخاب شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...