نظر فلکس ویلر درباره حرکت عجیب لوگان پاول در رویال رامبل 2023 ؛ هیچ چیز جعلی نیست !

فلکس ویلر اسطوره بدنسازی، نظر جالبی در خصوص حرکت عجیب لوگان پاول در رویال رامبل 2023 دارد.
کدخبر (162653) 19 فروردین 1402 | ساعت 10:00
0 158
فلکس ویلر اسطوره بدنسازی، نظر جالبی در خصوص حرکت عجیب لوگان پاول در رویال رامبل 2023 دارد.

به گزارش سرخ نیوز، لوگان پاول که در دنیای مجازی محبوبیت فروانی دارد، در جریان رقابت رویال رامبل 2023 WWE به رینگ بازگشت. او با حضور غافلگیرکننده خود در این صحنه، هوادارانش را کاملا شگفت زده کرد. او پس از پاره شدن رباط صلیبی زانوی خود در مسابقات عربستان، نزدیک به سه ماه از رینگ دور بود. با این حال او در این ایونت، یک نبرد جنون آمیز را با کشتی‌گیر حرفه‌ای، «رِکوشِی» برگزار کرد و هر دو ورزشکار توانستند فن‌های قابل توجهی را روی یکدیگر پیاده کنند. حرکات جذاب آنها واکنش‌های زیادی را به همراه داشت که تنها به دنیای WWE محدود نشد و در عرصه بدنسازی هم سر و صدای زیادی به پا کرد. فلکس ویلر بدنساز افسانه‌ای که از یکی از حرکات لوگان پاول شگفت زده شده بود، نظر خود را در مورد این رقابت در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. فلکس ویلر با انتشار پستی در مورد این رقابت، به حرکات لوگان پاول و رکوشی واکنش نشان داد. در ویدیویی که توسط ویلر به اشتراک گذاشته شد، درگیری میان لوگان پاول و رکوشی در روی هوا دیده می‌شود که باعث به وجود آمدن هواداران می‌شود. آنها با ایستادن بر روی طناب‌های دو طرف مقابل رینگ، رو به روی هم قرار می‌گیرند. سپس شنیده می‌شود که لوگان پاول فریاد می‌زد «بریم!» و به دنبال آن دو کشتی گیر در حرکتی هماهنگ روی هوا با یکدیگر مواجه می‌شوند؛ اتفاقی که تماشاگران را حیرت زده می‌کند.

هیچ چیز در کشتی کج جعلی نیست

لوگان پاول و رکوشی از روی طناب‌ها به سوی یکدیگر می‌پرند، در هوا به یکدیگر بر خورد می‌کنند و با صدای مهیبی به روی زمین می‌افتند. مفسر مبارزه که از این صحنه به وجد آمده بود، فریاد زد:
خدایا! چه برخوردی.
به دنبال آن یک صدای بلند پخش می‌شود:
چه اتفاقی افتاد؟
فلکس ویلر، بدنساز کهنه کار با به اشتراک گذاشتن این ویدئو در پروفایل اینستاگرام خود نوشت:
این اتفاق واقعا افتاده است و هیچ چیز جعلی نیست.
ویلر در واقع به تصور غلطی که در مورد مسابقات کشتی کج وجود دارد، اشاره کرده است. میان بسیاری از مردم اعتقاد بر این است که هر آنچه در رینگ اتفاق می‌افتد، صحنه سازی بوده و ساختگی است. با این حال، ویلر خاطرنشان کرد که اگرچه ممکن است صحنه‌سازی شده باشد یا از قبل در مورد حرکتی صحبت شده باشد اما درست مانند همین برخورد، بسیاری از ضربات و جراحات ساختگی نیستند. همچنین لوگان پاول نیز ویدیویی از آن لحظه را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.
نظر فلکس ویلر درباره حرکت عجیب لوگان پاول در رویال رامبل 2023 ؛ هیچ چیز جعلی نیست !

بازگشت زودهنگام لوگان پاول به میادین

هیچ کس انتظار نداشت که لوگان پاول به این زودی به عرصه رقابت بازگردد. با این حال بازگشت او هم ظاهرسازی نبود و او که به عنوان اولین شرکت کننده در رویال رامبل 2023 وارد رینگ شده بود، به نظر نمی‌رسید که بخواهد از رقابت فرار کند و از مبارزه ناراحت باشد. لوگان پاول در واقع توانست آتش خشم رکوشی را شلعه ور کند و آن درگیری حماسی را ایجاد کند. لوگان پاول ضمن انتشار این برخورد در اینستاگرام خود، آن را برای خودش یک افتخار بزرگ دانست. او با اضافه کردن یک توضیح دو کلمه‌ای، نوشت:
من برگشتم.
طرفداران برای تمجید از عملکرد او به بخش نظرات رفتند. برخی حتی او را با شخصیت نمادین ولورین مقایسه کردند. بیشتر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...