نعیم‌آبادی: رقبای پرسپولیس تا دندان مسلح هستند/ یحیی ترکیب عاقلانه‌ای چیده بود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس امسال هم جزو مدعیان قهرمانی است، هرچند رسیدن به این عنوان بسیار سخت شده و پرسپولیس رقبای تا دندان مسلحی دارد.
کدخبر (16310) | 17 آذر 1400 | ساعت 08:45
0 54
نعیم‌آبادی: رقبای پرسپولیس تا دندان مسلح هستند/ یحیی ترکیب عاقلانه‌ای چیده بود
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس امسال هم جزو مدعیان قهرمانی است، هرچند رسیدن به این عنوان بسیار سخت شده و پرسپولیس رقبای تا دندان مسلحی دارد.

سعید نعیم‌آبادی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز؛ عملکرد سرخپوشان در دربی را رضایت‌بخش خوانده و اظهار داشت: دربی جذابیت زیادی نداشت با این حال پرسپولیس بازی با برنامه و باکیفیت‌تری را نشبت به استقلال به نمایش گذاشت و عملکرد بهتری داشت. البته پرسپولیس نسبت به بازی 2 بازی قبل خود، آرایش محتاطانه‌تری داشت و یا یک مهاجم به میدان رفته بود و سعی داشت تا با کنترل بازی، از تک موقعیت‌هایش استفاده کند. وی ادامه داد: پرسپولیس موقعیت‌های خوبی خلق کرد اما کم تعداد بودن مهره‌های هجومی باعث شد تا استقلالی‌ها به راحتی حملات پرسپولیس را دفع کنند. پیشکسوت پرسپولیس انتقادات شکل گرفته نسبت به شیوه بازی سرخپوشان در دربی را بی‌اساس خوانده و گفت: پرسپولیس در طول یکسال اخیر نزدیک به 9 بازیکن از دست داده که اکثر آنها ملی‌پوش بودند و پیدا کردن جانشین برای آنها ساده نیست. استقلال مهره‌های زیادی دارد و یحیی با توجه به داشته‌های تیمش چاره‌ای جز انتخاب این شیوه بازی نداشت و ترکیب عاقلانه‌ای را انتخاب کرده بود. هر مربی باهوشی بر اساس موجودی و داشته‌های تیمش، ترکیب و تاکتیک دلخواهش را انتخاب می‌کند و با توجه به شرایط فعلی پرسپولیس، یحیی عاقلانه کار کرد. دفاع راست سابق سرخپوشان با تمجید از عملکرد پرسپولیس در هفته‌های گذشته، تصریح کرد: به نظرم پرسپولیس در هفته‌های آینده روند رو به رشدش را حفظ و در جدول مسیر صعودی را طی خواهد کرد. پرسپولیس کادرفنی باهوش و باتجربه‌ای دارد و با در نظر گرفتن مشکلات تیم عملکرد مثبتی از خود به جای گذاشته‌اند. نعیم‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس امسال هم جزو مدعیان قهرمانی است، هرچند رسیدن به این عنوان بسیار سخت شده و پرسپولیس رقبای تا دندان مسلحی دارد. با این حال پرسپولیس اگر بتواند روند خوبش را تا نیم‌فصل حفظ کند و در نیم‌فصل تیم تقویت شود، قهرمانی چندن دور از دسترس نخواهد بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...