نقش مازیار در سرنوشت قهرمانی

شاید چشم خیلی ها به تهران و ورزشگاه آزادی باشد اما یک بازی کلیدی و حساس دیگر در هفته بیست و هفتم برگزار می شود که نقش اساسی در سرنوشت قهرمانی دارد.
کدخبر (168539) | 30 فروردین 1402 | ساعت 10:48
0 100
نقش مازیار در سرنوشت قهرمانی
شاید چشم خیلی ها به تهران و ورزشگاه آزادی باشد اما یک بازی کلیدی و حساس دیگر در هفته بیست و هفتم برگزار می شود که نقش اساسی در سرنوشت قهرمانی دارد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ملوان هفته گذشته توانست تراکتور اوج گرفته را در انزلی متوقف کند و حالا خیل طرفداران این تیم – والبته هواداران پرسپولیس و استقلال - در انتظار خلق یک شگفتی از تیم بزرگ دهه های قبل هستند. مازیار زارع سرمربی جوان ملوان اما در برابر آماده ترین و موفق ترین تیم حال حاضر لیگ برتر کار دشواری پیش رو دارد. نقش مازیار در سرنوشت قهرمانی او اما در بازی رفت موفق شد سپاهان را در انزلی متوقف کند و حالا با اتکا به اعتبار بالای قوی سپید و نتیجه دور رفت به زمین نقش جهان پا می گذارد. موضوع قابل توجه اینکه آخرین برد سپاهان برابر ملوان به بازی برگشت لیگ سیزدهم بازمی گردد که این تیم با هدایت زلاتکو کرانچار توانست با نتیجه سه ، دو در انزلی پیروز شود. این در حالی است که ملوان موفق شده بود با هدایت دراگان اسکوچیچ در اصفهان سپاهان را با نتیجه دو بر یک شکست بدهد. بعد از آن دو تیم در 5 بازی که برابر هم برگزار کردند به 4 مساوی رسیدند و یک بازی دیگر را هم ملوان در دور برگشت لیگ چهاردهم از سپاهان برد. در این بازی فرزاد حاتمی با پاس مازیار زارع دروازه سپاهان را باز کرد و سه امتیاز را در انزلی برای تیمش حفظ کرد. با این وصف می توان گفت پیشینه ملوان و عملکردش برابر سپاهان در طی ادوار گذشته حکایت از یک بازی سخت برای مدعی اصلی قهرمانی است. اما از طرف دیگر آمار و ارقام این فصل حکایت از برتری سپاهان دارند چرا که این تیم در حالی میزبان ملوان است که در 9 بازی خانگی اخیرش پیروز شده و در 11 بازی آخر در اصفهان بدون شکست بوده است. این تیم در هشت بازی گذشته 6 برد به دست آورده و میانگین 0.5 گل در هر بازی دریافت کرده است. نقش مازیار در سرنوشت قهرمانی در سوی دیگر ملوان با تساوی خانگی برابر تراکتور در هشت بازی پیاپی بدون برد و با چهار مساوی و چهار شکست باقی ماند. این تیم در این فصل در 13 بازی خارج از خانه خود موفق به پیروزی نشده است. با این وجود بخش مهمی از هواداران فوتبال روز دوشنبه حواسشان به ورزشگاه نقش جهان خواهد بود تا ببیند آیا ملوان می تواند نتایج خوبی که برابر سپاهان را گرفته تکرار و تبدیل به مانع بزرگ این تیم در لیگ برتر شود یا سپاهان روند پیروزهایش در بازی های خانگی را ادامه داده و می تواند کماکان صدر را در اختیار داشته باشد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...