نقش مجری معروف در بازگشت لمپارد به نیمکت چلسی

جیمز کوردن، یکی از مجریان معروف آمریکایی، نقش مهمی را در بازگشت فرانک لمپارد به نیمکت چلسی ایفا کرده است.
کدخبر (164002) | 20 فروردین 1402 | ساعت 11:23
0 139
نقش مجری معروف در بازگشت لمپارد به نیمکت چلسی
جیمز کوردن، یکی از مجریان معروف آمریکایی، نقش مهمی را در بازگشت فرانک لمپارد به نیمکت چلسی ایفا کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، تاد بولی هفته گذشته و پس از سقوط تیم فوتبال چلسی به نیمه پایینی جدول رده‌بندی لیگ برتر تصمیم گرفت گراهام پاتر را اخراج کند.

یولیان ناگلزمان، مائوریسیو پوچتینو و لوئیز انریکه در بین گزینه‌های چلسی برای انتخاب سرمربی بعدی بودند اما آن‌ها تصمیم گرفتند لمپارد را بار دیگر به نیمکت این تیم برگردانند و او تا پایان فصل هدایت تیم سابقش را برعهده خواهد داشت.

او پیش از این هم سابقه حضور روی نیمکت چلسی در فاصله سال‌های 2019 تا 2021 را داشت که در نهایت جایش را به توماس توخل داده بود.

حالا روزنامه انگلیسی سان ادعای عجیبی را درباره این تصمیم دور از انتظار چلسی مطرح کرده است. این روزنامه خبر داده که کوردن نقش بسیار مهمی را در بازگشت این مربی جوان به استمفوردبریج ایفا کرده است.

این مجری معروف آمریکایی و بولی در طول 12 ماه گذشته به دوستانی صمیمی تبدیل شده‌اند و پیش از این نیز در ابتدای فصل در کنار هم در حال تماشای بازی در لندن دیده شده بودند.

کوردن از طریق یکی از برنامه‌های شبکه اسکای به نام A League of Their Own با لمپارد آشنایی داشت و به همین دلیل به بولی پیشنهاد کرد که او را تا پایان فصل به عنوان سرمربی چلسی انتخاب کند و مالک چلسی هم این پیشنهاد را پذیرفت.

هرچند در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال طولانی‌تر شدن حضور لمپارد روی نیمکت چلسی هم به گوش می‌رسد اما همه چیز بستگی به عملکرد او در چند هفته باقی‌مانده لیگ برتر دارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...