نمایش غیر قابل مهار سمسون دائودا ؛ قهرمانی او بدون سارسف ممکن نبود

سمسون دائودا با تمرین کردن در کنار میلوس سارسف عنوان قهرمانی آرنولد کلاسیک 2023 را از آن خود کرد.
کدخبر (151943) | 16 اسفند 1401 | ساعت 07:35
1 281
نمایش غیر قابل مهار سمسون دائودا ؛ قهرمانی او بدون سارسف ممکن نبود
سمسون دائودا با تمرین کردن در کنار میلوس سارسف عنوان قهرمانی آرنولد کلاسیک 2023 را از آن خود کرد.

به گزارش سرخ نیوز، سمسون دائودا در آرنولد کلاسیک 2023 نفس های همه جامعه بدنسازی را در سینه هایشان حبس کرد. 10 نفر از برترین بدنسازان جهان در این رقابت به روی صحنه رفتند. در پایان، این دائودا بود که با کنار زدن سایر بدنسازان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. این بدنساز 30 ساله عنوان کرد که میلوس سارسف به عنوان مربی او در قهرمانی در آرنولد کلاسیک 2023 به او کمک زیادی کرده است. نمایش غیر قابل مهار دائودا ؛ قهرمانی او بدون سارسف ممکن نبود دائودا موفق شد تا تحت نظر سارسف تمامی توجه موجود در صحنه را جلب خود کند. میلوس سارسف یکی از بدنسازان IFBB و اهل صربستان است. او در سال 1989، قهرمانی مستر یونیورس را از آن خود کرد. سارسف در مصاحبه ای دلیل انتخاب دائودا به عنوان بدنسازی که می‌خواست با او تمرین کند را توضیح داد.

قهرمانی در آرنولد کلاسیک به کمک میلوس سارسف

سارسف در این مصاحبه از برنامه های خود برای دائودا در آرنولد کلاسیک 2023 صحبت کرد. سارسف اظهار کرد که تنها یک نفر مایل بود تا با سارسف تمرین کند و همین یک نفر قهرمان آرنولد کلاسیک 2023 شد. او گفت:
فقط یکی از آن ها من را به عنوان مربی خود برای آرنولد کلاسیک 2023 انتخاب کرد: سمسون دائودا. امیدوارم او بتواند قهرمانی در آرنولد کلاسیک را به دست بیاورد. قهرمانی او یکی از رسالت های من است.
نمایش غیر قابل مهار دائودا ؛ قهرمانی او بدون سارسف ممکن نبود او سپس در مورد نحوه تمرین دادن دائودا صحبت کرد. همچنین توضیح داد که چرا به نظر او دائودا بهترین انتخاب بود. او اظهار کرد:
به عقیده من، بدنسازی فقط در مورد عضله سازی نیست. من عاشق شکل بدن به صورت کلی هستم و سعی می‌کنم تعادل را رعایت کنم و سمسون ترکیبی از همه آن ها بود. قصد من این بود که زیبایی دهه 1990 را دوباره بازگردارنم. مانند زمانی که من با کسانی چون شان رای، فلکس ویلر و کریس کورمیر رقابت می‌کردم.
نمایش غیر قابل مهار دائودا ؛ قهرمانی او بدون سارسف ممکن نبود به نظر می‌رسد هدف اصلی سارسف بازگرداندن فیزیک کلاسیکی بود که شوارتزنگر آن را محبوب کرده بود. با قهرمانی دائودا او به خوبی در انجام این کار موفق عمل کرده است. او عنوان کرد:
من فکر می‌کنم که عضله سازی بیش از حد و اینکه فقط به عضله سازی فکر کنیم کار درستی نیست. من امیدوارم که با انجام این کار در آرنولد کلاسیک بتوانیم به خوبی تعادل و تقارن بدن دائودا را نشان دهیم. امیدوارم این در نظر داوران ارزشمند به نظر برسد.
و دقیقا همین اتفاق رخ داد! نمایش غیر قابل مهار دائودا ؛ قهرمانی او بدون سارسف ممکن نبود

در این رقابت، هیچ کس جلودار دائودا نبود

پس از اینکه بدنسازان بارها برای پیش داوری به روی صحنه آمدند، در نهایت داوران تصمیم گرفتند که سمسون دائودا، نیک واکر و اندرو جکد باید به فینال راه پیدا کنند. نیک واکر نیز بسیار بدن خوبی داشت و رقابت بین او و دائودا بسیار نزدیک بود. با این وجود، این دائودا بود که موفق شد سایر بدنسازان را شکست داده و قهرمانی را از آن خود کند. سارسف همچنین اشاره کرد که دائودا بدن پویایی دارد و به خوبی به دائودا یاد داد که چطور این را به نمایش بگذارد. با قهرمانی او مشخص شد که سارسف صربستانی کار خود را خوب انجام داده است. نمایش غیر قابل مهار دائودا ؛ قهرمانی او بدون سارسف ممکن نبود دائودا توانست خود را به عنوان یکی از بهترین فیگورگیرهای IFBB ثابت کند. فیگورهایی که برای او در نظر گرفته شده بود بسیار دقیق بودند و به بهترین شکل ممکن بدن عضلانی او را به نمایش گذاشتند. یکی از دلایل احتمالی قهرمانی او، فیزیک بدنی متعادل و متقارن او بود. او علاوه بر این او در فینال فیزیک خود را بهتر از مرحله پیش داوری به نمایش گذاشت. او در فینال غیر قابل مهار بود. درباره آرنولد کلاسیک 2023 بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
باعرض سلام بله قهرمانی حق اش بودبسیاربدن زیباوقشنگی داشت مخصوصا تفکیک عضلات بدنش فوقلاده قشنگ وزیبابودفیگورهای بسیارعالی گرفته شدتوسط این بدنسازامریکای
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...