نورافکن: باید باتجربه‌ تر از فصل گذشته کار کنیم / سپاهان همه فاکتور ها را برای قهرمانی دارد

هافبک تیم فوتبال سپاهان معتقد است که در فصل جدید باید نسبت به گذشته باتجربه‌ تر کار کنند تا در پایان فصل مقام نخست را به دست آورند.
کدخبر (205980) | 19 تیر 1402 | ساعت 08:02
0 150
نورافکن: باید باتجربه‌ تر از فصل گذشته کار کنیم / سپاهان همه فاکتور ها را برای قهرمانی دارد
هافبک تیم فوتبال سپاهان معتقد است که در فصل جدید باید نسبت به گذشته باتجربه‌ تر کار کنند تا در پایان فصل مقام نخست را به دست آورند.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ‌روابط عمومی باشگاه سپاهان، امید نورافکن هافبک طلایی پوشان اصفهان با اشاره به شرایط تیمش در اردوی ترکیه اظهار داشت: تیم ما از چند روز پیش برای اردوی آماده‌سازی فصل جدید، تمرینات خود را در کشور ترکیه آغاز کرده و رویکرد ما آن است که نسبت به پارسال نتایج بهتری کسب و آماده‌تر و زیباتر از سال قبل بازی کنیم. بازیکنان جدیدی مثل رضا شکاری و کاوه رضایی هم به تیم وارد شده‌اند و ضمن خوشامدگویی به این بازیکنان امیدوار هستم که امسال برای سپاهان بهترین خودشان باشند. وی با اشاره به شرایط مسابقات تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: منتظر اولین بازی در نقش‌جهان هستیم که با حضور هواداران خوب باشگاه سپاهان خوب بازی کنیم و زیباتر از فصل گذشته بتوانیم با تلاش خود، در پایان فصل به مقام نخست دست پیدا کنیم. هافبک سپاهان درباره اردوی ترکیه و وضعیت آماده‌سازی بازیکنان تیم گفت: تلاش ما در این اردوها آماده‌سازی هرچه بیشتر تیم و بهبود وضعیت سپاهان است و مطمئن هستم که اعتماد به نفس و همه فاکتورهای لازم برای رسیدن به اهداف خود را داریم. وی پیرامون تداوم حضور مورایس در سپاهان و انگیزه‌های بالای بازیکنان در این زمینه اظهار داشت: پارسال هم خوب بازی می‌کردیم و نتایج بسیار خوبی کسب کردیم. به نظرم امسال باید نسبت به فصل گذشته باتجربه‌تر کار کنیم. مورایس یکی از بهترین مربیان خارجی وارد شده به کشور ما است و در تمرینات انرژی بسیار زیادی را به بازیکنان و نکات بسیار ضروری و مهمی را به بازیکنان منتقل می‌کند. به طور قطع اگر امسال آماده باشیم و نکات مدنظر مورایس را به صورت کامل انجام دهیم، در انتهای فصل می‌توانیم برای سپاهان افتخارآفرینی کنیم. نورافکن گفت: هواداران خوب و محترم باشگاه سپاهان همیشه به من لطف داشته‌اند و من نیز سعی کرده‌ام تمام توان خود را برای باشگاه سپاهان و خوشحالی هواداران این تیم بگذارم و امیدوار هستم امسال بتوانم بعد از 4-5 سال حضور در سپاهان و بیش از 130 بازی برای سپاهان بتوانم قهرمان لیگ برتر شوم. آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...