نورمحمدی:کم کاری وزارت عامل مشکلات پرسپولیس است/ با مشکلات مدیریتی می‌خواهند پرسپولیس را زمین بزنند

کاپیتان سابق سرخ‌ها با انتقاد از انفعال وزارت ورزش در قبال وضعیت پرسپولیس خاطرنشان کرد: مشکلات مالی و مدیریتی اخیر پرسپولیس به دلیل کم کاری وزارت ورزش در قبال این تیم است.
کدخبر (10646) | 13 آبان 1400 | ساعت 16:32
0 91
نورمحمدی:کم کاری وزارت عامل مشکلات پرسپولیس است/ با مشکلات مدیریتی می‌خواهند پرسپولیس را زمین بزنند
کاپیتان سابق سرخ‌ها با انتقاد از انفعال وزارت ورزش در قبال وضعیت پرسپولیس خاطرنشان کرد: مشکلات مالی و مدیریتی اخیر پرسپولیس به دلیل کم کاری وزارت ورزش در قبال این تیم است.

علیرضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سرخ‌نیوز؛ درباره بازی آینده پرسپولیس مقابل گل‌گهر اظهار داشت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد؛ پرسپولیس مقابل آلومینیوم نمایش خوبی نداشت و نتیجه را واگذار کرد. اما پرسپولیس مقابل آلومینیوم میزبان است و مطمئناً با تمام قوا به میدان خواهد آمد تا بتواند 3 امتیاز بازی را به دست آورد. وی ادامه داد: گل‌گهر تیم خوبی است که مربی باتجربه و بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد و امسال جزو مدعیان قهرمانی امسال است و قطعاً بازی سختی در پیش داریم. اما بازیکنان پرسپولیس هم می‌دانند که با شکست دادن گل‌گهر شرایط تیم و هواداران بهبود پیدا می‌کند. کاپیتان سابق سرخ‌ها با انتقاد از انفعال وزارت ورزش در قبال وضعیت پرسپولیس خاطرنشان کرد: مشکلات مالی و مدیریتی اخیر پرسپولیس به دلیل کم کاری وزارت ورزش در قبال این تیم است. وزارت ورزش باید یک هیئت مدیره قدرتمند و خوب تشکیل داده و یک مدیرعامل توانا انتخاب کرده و فرصت لازم را در اختیارش قرار بدهد تا بتواند برنامه‌هایش را پیدا کند. پرسپولیس در چند فصل اخیر اصلاً ثبات مدیریتی نداشته اما در همین مدت توانسته 5 قهرمانی پیاپی در لیگ و 2 نائب قهرمانی در آسیا به دست آورد و قطعاً اگر ثبات مدیریتی داشته باشد و یک تیم مدیریتی قوی هدایت باشگاه را بر عهده بگیرند، بدون شک موفقیت‌های بیشتری به دست خواهد آورد. وی در ادامه انتقاداتش به تفاوت رویکرد وزارت ورزش در قبال تیم‌های پرسپولیس و استقلال اشاره کرده و گفت: به اعتقاد آقایان پرسپولیس به اندازه کافی قهرمانی آورده و دیگر نباید قهرمان شود. وقتی از نظر فنی نمی‌توانند حریف پرسپولیس شوند، سعی می‌کنند تا از طریق مشکلات مدیریتی تیم را متوقف کرده و از نظر روحی و مالی تیم را دچار مشکل کنند. بی‌ثباتی مدیریتی پرسپولیس باعث شده تا شرکت‌های معتبر برای کارگزار و یا اسپانسر شدن کار سختی پیش رو داشته باشند. خیلی از شرکت‌های معتبر آرزوی کارگزاری و یا اسپانسری پرسپولیس را دارند اما این عدم ثبات باعث شده نتوانند اقدام کنند، اصلاً با چه کسی باید قرارداد ببندند؟ وقتی هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه مشخص نیست حتی در صورت انتخاب کارگزار در شرایط فعلی،چه ضمانتی وجود دارد که مدیریت آینده بخواهد با شرکت انتخابی همکاری کند؟ نورمحمدی در ادامه انتقاداتش به رویکرد دوگانه فدراسیون در قبال پرسپولیس و استقلال پرداخته و گفت: رویکرد دوگانه فدراسیون مقابل جذب بازیکن خارجی توسط پرسپولیس و استقلال شائبه برانگیز است. به هر حال پرسپولیس دیگر برای آقایان جذابیتی ندارد و بعد از کسب 5 قهرمانی پیاپی به هر طریق ممکن می‌خواهند تیم را زمین بزنند. وقتی وسط فصل نقل و انتقالات مدیریت پرسپولیس دست‌خوش تغییر شده و مدیریت جدید انتخاب نمی‌شود، مشخص است که برای زمین زدن پرسپولیس برنامه و نقشه‌ای وجود دارد و کم کم در حال پیاده شدن است. اما پرسپولیس نشان داده تیم روزهای سخت است و می‌تواند باز هم در لیگ قهرمان شود. کاپیتان سرخ‌ها در پایان متذکر شد: پرسپولیس امسال هم مدعی قهرمانی است و اگر تیم در برخی پست‌ها تقویت و بازیکنان دلخواه یحیی جذب شود، مطمئن باشید پرسپولیس باز هم قهرمان خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...