نورمحمدی: رویکرد وزارت در قبال پرسپولیس عجیب است

کاپیتان سابق سرخ‌ها با انتقاد از رویکرد وزارت ورزش در قبل مشکلات مدیریتی پرسپولیس گفت: مگر می‌شود تیمی با این میزان هوادار و افتخار بیشتر از ۳ ماه هیئت مدیره و مدیرعامل نداشته باشد؟رویکرد وزارت در قبال مشکلات پرسپولیس عجیب است!
کدخبر (17130) | 23 آذر 1400 | ساعت 14:43
0 73
نورمحمدی: رویکرد وزارت در قبال پرسپولیس عجیب است
کاپیتان سابق سرخ‌ها با انتقاد از رویکرد وزارت ورزش در قبل مشکلات مدیریتی پرسپولیس گفت: مگر می‌شود تیمی با این میزان هوادار و افتخار بیشتر از ۳ ماه هیئت مدیره و مدیرعامل نداشته باشد؟رویکرد وزارت در قبال مشکلات پرسپولیس عجیب است!

علیرضا نورمحمدی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز؛ با اشاره به بازی پرسپولیس مقابل پیکان،اظهارداشت: پیکان تیم جوان و جنگنده‌ای است که از انگیزه بالایی برخوردار هستند و قطعا فردا با تمام توان برای گرفتن امتیاز از پرسپولیس به میدان خواهند آمد. اما پرسپولیس امسال هم به دنبال قهرمانی است و به ۳ امتیاز این بازی نیاز دارد تا از بقیه مدعیان عقب نیفتاد. وی ادامه داد: در طول چند سال اخیر توقعات از پرسمولیس بسیار بالا رفته و همین مساله باعث شده تا با اولین لغزش، فشار زیادی به تیم وارد شود. اما من اعتقاد دارم که تیم در مسیر درستی قرار دارد. ما تنها ۳ امتیاز با صدر فاصله داریم و هنوز جدی‌ترین مدعی لیگ هستیم. مدافع سابق‌سرخپوشان با اشاره به جدایی ۹ بازیکن موثر پرسپولیس در طول یکسال اخیر گفت: نباید فراموش کرد که پرسپولیس در طول یکسال اخیر ۹ بازیکن کلیدی را در پست‌های مختلف از دست داده که اکثر آنها ملی‌پوش بودند و بازسازی تیم با نفرات جدید، کار بسیار سخت و زمان‌بری است. یحیی کار بسیار سختی در پیش دارد، مخصوصاً در لیگی که همه به دنبال متوقف کردن پرسپولیس هستندو شرایط چندین برابر سخت می‌شود. با تمام این مشکلات یحیی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و پرسپولیس نشان داد که یک تیم حرفه‌ای است. کاپیتان سابق سرخ‌ها با انتقاد از رویکرد وزارت ورزش در قبل مشکلات مدیریتی پرسپولیس گفت: رویکرد وزارت در قبال مشکلات پرسپولیس عجیب است! پرسپولیس در طول سال‌های اخیر هم در داخل کشور و هم در سطح آسیا، افتخارات زیادی به دست آورده است. مگر می‌شود تیمی با این میزان هوادار و افتخار بیشتر از ۳ ماه هیئت مدیره و مدیرعامل نداشته باشد؟ وزارت ورزش متولی پرسپولیس است و بلاتکلیف گذاشتن باشگاهی با این میزان و هوادار و افتخار بسیار عجیب است! نورمحمدی افزود: پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران است اما مدیرعامل و هیئت مدیره ندارد و این یک اتفاق عجیب است! پرسپولیس در طول این چندسال اخیر تمام افتخارات ممکن را به دست آورده است، نمی‌دانم که وزارت ورزش دیگر از یک باشگاه چه انتظاری دارد؟ این رفتار حق پرسپولیس و هوادارانش نیست. مدافع سابق سرخپوشان با اشاره به اعتراض هواداران پرسپولیس در قبال رویکرد وزارت ورزش نسبت به مشکلات این باشگاه، خاطر نشان کرد: هواداران پرسپولیس عاشق باشگاه‌شان هستند و سعی دارند تا به هر طریق ممکن صدایشان را به گوش مسئولان برسانند. به هر حال هواداران در شرایط فعلی نمی‌توانند به ورزشگاه بروند و وزارت نیز در این مدت نسبت به مطالبات آنها بی‌توجه بود. در چند ماه گدشته هواداران،پیشکسوتان و حتی رسانه‌ها بارها خواستند تا تکلیف مدیریت پرسپولیس روشن شود اما وقتی متولی باشگاه به درخواست‌های هواداران بی‌توجهی می‌کند، آنها هم تلاش می‌کنند تا به هر روش ممکن حرف‌شان را بزنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...