نورمحمدی: مدیریت پرسپولیس با تیم‌‌های دیگر متفاوت است

کاپیتان سابق سرخپوشان گفت: درویش سابقه مدیرعاملی باشگاه سایپا را در کارنامه‌اش دارد اما مدیریت در پرسپولیس نسبت به باشگاه‌هایی مثل سایپا متفاوت است و اینجا مشکلات زیاد و توقعات از مدیریت بالاست.
کدخبر (20856) | 24 دی 1400 | ساعت 14:08
0 79
نورمحمدی: مدیریت پرسپولیس با تیم‌‌های دیگر متفاوت است
کاپیتان سابق سرخپوشان گفت: درویش سابقه مدیرعاملی باشگاه سایپا را در کارنامه‌اش دارد اما مدیریت در پرسپولیس نسبت به باشگاه‌هایی مثل سایپا متفاوت است و اینجا مشکلات زیاد و توقعات از مدیریت بالاست.

رضا نورمحمدی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز؛ با اشاره به تغییرات مدیریتی پرسپولیس و انتخاب مدیرعامل و هیئت مدیره جدید باشگاه اظهار داشت: تغییر و تحولات مدیریتی در پرسپولیس تبدیل به یک اتفاق عادی شده و مدیدیت پرسپولیس همیشه دست‌خوش تغییرات زیادی بوده، با این حال امیدوارم که این تغییر و تحولات جدید به سود پرسپولیس باشد.   وی تصریح کرد: درویش سابقه مدیرعاملی باشگاه سایپا را در کارنامه‌اش دارد اما مدیریت در پرسپولیس نسبت به باشگاه‌هایی مثل سایپا متفاوت است؛ پرسپولیس مشکلات زیادی دارد و از طرف دیگر توقعات از مدیرعامل باشگاه بالاست. امیدوارم درویش بتواند مدیریت خوبی در پرسپولیس داشته باشد و تیم را از این شرایط بلاتکلیفی نجات دهد.   کاپیتان سابق سرخپوشان خاطرنشان کرد: پرسپولیس در حوزه مدیریت بیشتر از هر چیز به آرامش و درآمدزایی نیاز دارد، بازیکنان و کادر فنی هرچقدر آرامش خاطر بیشتری داشته باشند، قطعاً عملکرد بهتری خواهند داشت. تیمی که امسال توانسته است که با تمام مشکلات باز هم جزو مدعیان اصلی قهرمانی باشد، قطعاً اگر با آرامش ذهنی و مالی بیشتری بازی کند، بدون رقیب خواهد بود. بازیکنان پرسپولیس با وجود همه مشکلات مالی و مدیریتی و اتفاقات عجیب و غریب، باز هم جزو مدعیان لیگ هستند و این جای تقدیر و تشکر دارد. امیدوارم مدیریت جدید بتواند اتفاقات مثبتی رقم بزند تا پرسپولیس بتواند روند خوبش را حفظ کرده و به قهرمانی ششم‌ برسد.   پیشکسوت پرسپولیس با تاکید بر اینکه پرسپولیس باید در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانه تقویت شود،گفت: هواداران نگران نقل و انتقالات پرسپولیس هستند و این نگرانی کاملاً به جا و منطقی است؛ متاسفانه پرسپولیس در یکسال اخیر همیشه در آستانه فصل نقل و انتقالات دست‌خوش تغییر و تحولات مدیریتی شده و این بازه زمانی بدترین زمان ممکن برای تغییرات مدیریتی است. امیدوارم مدیریت جدید بتواند ثبات لازم را داشته باشد و در نقل و انتقالات زمستانه بازیکنان مدنظر گل‌محمدی جذب کند. مطمئناً همه رقبای پرسپولیس در تیم‌فصل دوم تقویت خواهند شد و خود را برای قهرمانی مسلح خواهند کرد. بنابراین پرسپولیس نباید از رقبایش عقب بماند و باید تقویت شود.   نورمحمدی متذکر شد: بازیکنان فعلی پرسپولیس همه مهره‌های ارزشمندی هستند اما در سیستم مورد عللقه گل‌محمدی، خط حمله اهمیت زیادی دارد؛ متاسفانه ما در فوتبال‌مان فقر مهاجم داریم و از طرف دیگر مصدومیت آل‌کثیر شرایط پرسپولیس را سخت کرده است. عیسی بازیکن پرتلاش و جنگنده‌ای بود و متاسفانه مصدومست وحشتناکی برایش رخ داد و دمیدوارم بتواند با قدرت برگردد. به نظرم‌پرسپولیس در خط حمله نیاز به تقویت دارد و اگر مهره‌های لازم شوند، تیم شرایط بهتری پیدا می‌کند. بهار آزاد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...