نوری: برنامه‌ای چهارساله به باشگاه پرسپولیس ارائه داده‌ام

هافبک سابق سرخپوشان گفت: کار کردن در بخش پایه نیاز به برنامه بلند مدت دارد و بر همین اساس من یک برنامه چهارساله به باشگاه ارائه دادم.
کدخبر (39304) | 26 اردیبهشت 1401 | ساعت 08:07
0 76
نوری: برنامه‌ای چهارساله به باشگاه پرسپولیس ارائه داده‌ام
هافبک سابق سرخپوشان گفت: کار کردن در بخش پایه نیاز به برنامه بلند مدت دارد و بر همین اساس من یک برنامه چهارساله به باشگاه ارائه دادم.

محمد نوری در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، پیرامون جلسه‌ای که با باشگاه پرسپولیس درخصوص اداره آکادمی باشگاه برگزار نموده، اظهار داشت: بحث آکادمی بسیار حساس است و من در جلسه‌ای که با محمود خوردبین و محمدی و یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه داشتیم، برنامه خودم را برای اداره آکادمی باشگاه ارائه دادم و باید دید در نهایت باشگاه چه تصمیمی خواهد گرفت. وی افزود: باشگاه علاوه بر من با تعداد دیگری از پیشکسوتان پرسپولیس از جمله محسن خلیلی، پنجعلی و کلهر جلسه داشته و ممکن است با افراد دیگری هم در این رابطه جلسه بگذارد و پس از بررسی برنامه همه عزیزان در این باره تصمیم نهایی را اتخاذ کند. هافبک سابق سرخپوشان خاطرنشان کرد: همه پیشکسوتان تیم حق دارند که برنامه‌های خود را برای نحوه اداره آکادمی باشگاه ارائه دهند و من هم عضوی از باشگاه بزرگ پرسپولیسم و برنامه خودم را ارائه داده‌ام، امیدوارم باشگاه بهترین تصمیم ممکن را بگیرد و شخص اصلح را انتخاب کنند. مهم نیست چه کسی انتخاب خواهد شد، مهم آن است که هرکس انتخاب می‌شود در مسیر سلامت و موفقیت پرسپولیس حرکت کند و بتواند معضل پایه‌های باشگاه را حل کند، هدف اصلی اين است که تیم‌های پایه بتوانند در طول سال چند بازیکن مستعد به تیم بزرگسالان تحویل دهند. نوری در رابطه با برنامه‌ای که برای اداره تیم‌های پایه به باشگاه پرسپولیس ارائه داده، گفت: من چند ماهی روی برنامه مدنظرم کار کرده‌ام، کار کردن در بخش پایه نیاز به برنامه بلند مدت دارد و بر همین اساس من یک برنامه چهارساله به باشگاه ارائه دادم که در صورت تحقق، در انتهای سال چهارم می‌توانیم حتی به فکر ترانسفر بازیکن هم باشیم. برنامه مدنظرم از خیلی جهات کامل است و امیدوارم اگر شرایط به شکلی فراهم شود که در خدمت باشگاه پرسپولیس باشم، بتوانم برنامه مدنظرم را پیش ببرم و آکادمی باشگاه را به جایگاه واقعی اش برسانم. پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران است و حق دارد که یک آکادمی بسیار قوی داشته باشد و امیدوارم بتوانم کمک کنم به همراه باشگاه که این امر اتفاق بیفتاد. پیشکسوت پرسپولیس متذکر شد: من روز چهارشنبه با باشگاه جلسه داشتم و به نظرم باید طی یک یا دو روز آینده نتیجه اعلام شود.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...