نکونام: خودم با بیرانوند حرف زدم؛ قرار بود به استقلال بیاید

جواد نکونام می‌گوید شخصا با علیرضا بیرانوند مذاکره کرده است.
کدخبر (204102) | 15 تیر 1402 | ساعت 15:40
0 122
نکونام: خودم با بیرانوند حرف زدم؛ قرار بود به استقلال بیاید
جواد نکونام می‌گوید شخصا با علیرضا بیرانوند مذاکره کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، جواد نکونام، سرمربی جدید استقلال، در جریان جدیدترین مصاحبه‌اش، به مسائل مختلفی پرداخته است. جواد نکونام در مصاحبه خود در خصوص پرونده پیوستن علیرضا بیرانوند به استقلال نیز صحبت کرده است؛ پروژه‌ای که با شکست مواجه بود دروازه‌بان اول تیم ملی دوباره با پرسپولیس قرارداد بست. [irp posts="204098" ]

نکونام واکنش به اینکه گفته می‌شد با علیرضا بیرانوند برای پیوستن به استقلال صحبت کرده است، گفت: «روز اولی که صحبت شده بود، من هرگز در جریان این موضوع نبودم و اعتقاد داشتم که این انتقال صورت نمی‌گیرد، چون نمی‌گذارند. بعد از اینکه اتفاق افتاد و مذاکره شد، من خودم با بیرانوند صحبت کردم و قرار بر این شد که بیاید. من می‌دانستم که 3، 4 روز یا یک هفته را از وقت را از دست می‌دهیم و همه پشت این نقل و انتقالات پنهان می‌شوند و مشکلات ما بیرون می‌زند».

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: «از روزی که درگیر این موضوع بودیم، ببینید چه اتفاقی افتاد. آیا ما یک بازیکن جذب کردیم یا اینکه توانستیم با کسی مذاکره کنیم و یا اینکه اتفاق مثبتی افتاد؟ من روز اولی که به این تیم آمدم، بازیکنان بابت پول‌های سال گذشته‌شان گلایه کردند که بیش از 60-70 درصد مانده است. این مشکلات از روز اول بوده است و تیم را اذیت می‌کند. ما هرجا که صحبت کردیم، همه قبول کردند، ولی هیچ اتفاقی نیفتاده و مدیرعامل تیم هم رفت. با استعفای کریمی نمی‌دانیم با چه کسی باید صحبت کنیم، شاید تا دیروز می‌دانستیم».

جدیدترین اخبار فوتبال ایران:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...