نگاهی به عملکرد علیپور در پرتغال

در سال منتهی به جام جهانی ۲۰۲۲ علی علیپور تیم ژیل ویسنته پرتغال را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد.
کدخبر (39763) | 28 اردیبهشت 1401 | ساعت 20:07
0 208
نگاهی به عملکرد علیپور در پرتغال
در سال منتهی به جام جهانی ۲۰۲۲ علی علیپور تیم ژیل ویسنته پرتغال را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد.

به گزارش سرخ نیوز، علی علیپور که دومین فصل حضورش در ماریتیمو را سپری کرد و با این تيم به رده دهم لیگ پرتغال رسید، با پایان فصل و اتمام قراردادش با ماریتیمو به تیم ژیل ویسنته پیوست.

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس که با پایان لیگ نوزدهم از جمع سرخپوشان پایتخت جدا و راهی لیگ پرتغال شد در مدت ۲ فصل حضور در ماریتیمو در ۶۵ بازی برای این تیم به میدان رفت ۱۰ گل زد و ۳ پاس گل نیز به ثبت رساند؛ او در مجموع مسابقات فصل گذشته ۳۶ بار برای ماریتیمو به میدان رفت و ۸ گل نیز به ثمر رساند.

حال علی علیپور تیم رده دهمی ماریتمیو را به مقصد تیم رده پنجمی ژیل ویسنته ترک کرد؛ تیم جدید علیپور در فصل گذشته لیگ پرتغال از ۳۴ بازی ۱۳ برد،۱۲ تساوی، ۸ شکست و ۵۱ امتیاز کسب کرد و بعد از تیم های پورتو، اسپورتینگ، بنفیکا و براگا در رده پنجم ایستاد.

باشگاه ژیل ویسنته در سال ۱۹۲۴ در بارسلوس تاسیس شده و لقب آنها خروس ها است؛ پیوستن علیپور به این تیم می تواند گامی بزرگ در زندگی حرفه ای مهاجم سابق پرسپوليس محسوب شود و البته باید دید در سال منتهی به جام جهانی ۲۰۲۲ این انتخاب علیپور را به یکی از مسافران تیم ملی برای سفر به قطر تبدیل می کند یا خیر.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...