نگاهی به مهمترین نقل و انتقالات کنسل شده فوتبال

اگر اتفاقات لحظه آخری نبود، فوتبال جهان می‌توانست شاهد نقل و انتقالات عجیبی در طول تاریخ خود باشد.
کدخبر (160754) | 12 فروردین 1402 | ساعت 15:16
0 162
نگاهی به مهمترین نقل و انتقالات کنسل شده فوتبال
اگر اتفاقات لحظه آخری نبود، فوتبال جهان می‌توانست شاهد نقل و انتقالات عجیبی در طول تاریخ خود باشد.

به گزارش سرخ نیوز، ورزش مهیج فوتبال حتی در زمان تعطیلی هم با نقل و انتقالات و حواشی هایش برای مخاطبین داغ و جذاب است. نقل و انتقالات میان دو تیم و خصوصا در مورد ستاره ها قسمتی از این جذابیت است که گاها تاریخ فوتبال را رقم می‌زند و در این بخش نگاهی داریم به مهمترین ترانسفرهای کنسل شده که تا یک قدمی انعقاد قرارداد پیش رفتند و در نهایت به سرانجام نرسیدند.

سال ۲۰۰۳ لیونل مسی جوان، ستاره نوظهور کاتالان‌ها در آستانه قرارداد با توپچی های لندن بود که در نهایت کنسل شد. انتقال به آرسنال می‌توانست مسیر فوتبالی فرازمینی و صدالبته تاریخ سازی های بارسلونا را تحت‌الشعاع قرار دهد.

کریستیانو رونالدو، دیگر اسطوره بزرگ حال حاضر فوتبال هم در همان سال ۲۰۰۳ و در زمانی که در اسپورتینگ لیسبون توپ میزد مورد توجه استعدادیاب های لیورپول قرار گرفت اما در نهایت و بعد از بازی درخشانش مقابل رقیب لیورپول، یعنی منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا راهی این تیم شد و زیر نظر الکس فرگوسن شروع به نوشتن کتاب افتخارات خودش کرد.

نگاهی به مهمترین نقل و انتقالات کنسل شده فوتبال

استیون جرارد کاپیتان افسانه‌ای لیورپول در سال ۲۰۰۵ در حال انتقال به باشگاه چلسی بود. اتفاقی که در صورت افتادن پرافتخارترین باشگاه انگلیس در اروپا را از وجود یکی از بهترین هافبک های تاریخ فوتبال محروم میکرد.

روبرت لواندوفسکی ماشین گلزنی لهستانی در سال ۲۰۱۰ و زمانی که در لخ پوزنان لهستان بازی میکرد مذاکراتی با باشگاه بلکبرن داشت و چیزی تا انتقال او به این باشگاه نمانده بود که در نهایت سران دورتموند دست به کار شدند و او را به آلمان بردند تا شروع درخشش او از لانه زنبورها باشد.

در سال ۲۰۰۶ تمام مراحل انتقال ژاوی هرناندز ستاره جوان خط میانی کاتالان ها به آث میلان انجام شده بود و او آماده سفر به میلان بود که در نهایت و در یک اتفاق جالب مادر ژاوی مانع از انجام این ترانسفر شد تا مهندس اسپانیایی در بندر بارسلون ماندگار شود و بخشی از نسل طلایی بارسلونا باشد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...