نگاهی به گروه ایران در مسابقات والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲

نگاهی به گروه ایران در مسابقات والیبال قهرمانی جهان نشان می دهد که آرژانتین جدی ترین رقیب تیم ملی کشورمان در گروه F رقابت هاست.
کدخبر (55579) | 17 مرداد 1401 | ساعت 18:08
0 200
نگاهی به گروه ایران در مسابقات والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲
نگاهی به گروه ایران در مسابقات والیبال قهرمانی جهان نشان می دهد که آرژانتین جدی ترین رقیب تیم ملی کشورمان در گروه F رقابت هاست.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، طبق برنامه اعلام شده مسابقات والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ با حضور ۲۴ تیم در ۶ گروه ۴ تیمی از چهارم تا بیستم شهریورماه سال جاری در دو کشور لهستان و اسلوونی برگزار می شود. براین اساس نگاهی داشته ایم به گروه تیم ملی والیبال ایران در این رقابت ها؛ ملی پوشان کشورمان در مسابقات والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در گروه F با سه تیم آرژانتین، مصر و هلند همگروه است که جایگاه فعلی ۴ تیم در رده بندی جهانی به شرح زیر می باشد: ۱-تیم ملی آرژانتین- ۲۸۰ امتیاز- جایگاه هفتم جهان ۲-تیم ملی ایران- ۲۷۸ امتیاز- جایگاه هشتم جهان ۳-تیم ملی هلند- ۲۱۵ امتیاز- جایگاه سیزدهم جهان ۴-تیم ملی مصر- ۱۶۷ امتیاز- جایگاه بیستم جهان در آخرین تورنمنت بین المللی برگزار شده (لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲) از بین این ۴ تیم، ایران و هلند موفق شدند به دور حذفی صعود کنند. تیم ملی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی با قبول شکست ۳ بر ۲ مقابل لهستان از دور رقابت ها کنار رفت و هلندی ها نیز در همین مرحله با نتیجه ۳ بر یک مقابل ایتالیا شکست خوردند و حذف شدند. تیم ملی آرژانتین نتوانست به دور حذفی مسابقات لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ صعود کند و مصر نیز در این رقابت ها حضور نداشت. با این حساب لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ برای ایران، هلند و آرژانتین با جایگاه هفتم، هشتم و نهم به اتمام رسید. فاصله نزدیک ایران و آرژانتین در رده بندی جهانی از نکات قابل توجه این گروه است و چنانچه شاگردان بهروز عطایی موفق شوند رقیب شان در شکست دهند به احتمال زیاد دارد در رده بندی هم صعود داشته باشند. گفتنی است که بعد از عملکرد خوب تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات لیگ ملت ها، حالا و بعد از بازگشت برخی ستاره ها به لیست ایران، هواداران منتظر تکرار درخشش ملی پوشان در رقابت های والیبال قهرمانی جهانی ۲۰۲۲ هستند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...