نگاه رنگی سجادی صدای نماینده های مجلس را هم در آورد

تصمیمات رنگی سجادی در ماه های گذشته سر و صدای زیادی در فوتبال داشته و با انتقاد رسانه ها و طرفداران فوتبال همراه بوده است.
کدخبر (33074) | 17 فروردین 1401 | ساعت 15:51
0 94
نگاه رنگی سجادی صدای نماینده های مجلس را هم در آورد
تصمیمات رنگی سجادی در ماه های گذشته سر و صدای زیادی در فوتبال داشته و با انتقاد رسانه ها و طرفداران فوتبال همراه بوده است.

به گزارش سرخ نیوز، پس از حواشی ایجاد شده در بازی ایران و لبنان انتقادات زیادی متوجه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال شد. تا جایی که برخی از نماینده های مجلس خواهان استیضاح سجادی شدند. در همین رابطه محمود احمدی، نماینده شازند در توییتی قابل تامل نوشت: وقتی همه توجهات ارکان اصلی یک وزارتخانه، رنگ یک تیم ورزشی و دغدغه قهرمانی آن باشد، معلوم است که سطح تصمیم گیری آن تا کجا تنزل پیدا می کند!‏ افتضاح ورزشگاه ثامن، موید بحران های مدیریتی در حوزه ورزش در ماه‌های آتی است. تعلل در استیضاح وزیر ورزش و وزیر کشور زیبنده مجلس نیست.   در روزهای گذشته رییس‌جمهور مرتبا بر لزوم برخورد قاطع با عوامل این ماجرا تأکید داشته و احمد راستینه دیگر نماینده مجلس خبر از احضار سجادی و ماجدی به کمیسیون فرهنگی مجلس داد. باید دید مسوولین بعد از تلنگری که اتفاقات مشهد به آنها زد بالاخره از خواب بیدار شده و متوجه تخلفاتی که در ورزش و به ویژه فوتبال در ماه های گذشته رخ داده است خواهند گردید و به خواسته های مردم مبنی بر استیضاح وزیر ورزش عمل می کنند؟   تصمیمات رنگی سجادی در ماه های گذشته سر و صدای زیادی در فوتبال داشته و با انتقاد رسانه ها و طرفداران فوتبال همراه بوده است. به طوری که اخیرا چند هزار نفر با امضای نامه‌ای خواستار استیضاح سجادی شدند.چندی پیش نیز تعداد بیشماری از طرفداران پرسپولیس در اعتراض به تبعیض های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و مشکلات مدیریتی و مالی تیمشان که منجر به استعفای یحیی گل محمدی شد مقابل مجلس تجمع کرده بودند. عدم رسیدگی به تخلفات استقلالی ها در اردوی دبی، مجوز موقت برای خارجی های استقلال، اشتباهات عجیب داوری در لیگ برتر به سود یک تیم و حذف از لیگ قهرمانان آسیا و...از دیگر دلایل پرسپولیسی ها برای استیضاح سجادی بود.   این اعتراض ها بعد از دخالت وزارت ورزش در ماجرای سربازی دو بازیکن استقلال به اوج رسید. ناگفته نماند سجادی در حالیکه مدعی بود رنگی نیست و وظایف دیگری هم به جز سرخابی‌ها در ورزش کشور دارد برای معافیت مرادمند از سربازی به سازمان نظام وظیفه نامه زده و مدافعی که حتی یک بازی ملی ندارد را ملى پوش جا زد! همانطور که نماینده مردم شازند به درستی به آن اشاره داشت همه دغدغه وزارت ورزش در ماه های گذشته قهرمانی استقلال در لیگ برتر بوده و جا دارد که وزیر و سرپرست فدراسیون فوتبال در صحن علنی مجلس بابت تخلفی که در ماجرای سربازی بازیکنان استقلال انجام گرفت و دروغ آشکاری که به نظام وظیفه گفته شد مورد بازخواست قرار بگیرند و جوابگوی تبعیض های صورت گرفته باشند.   شیوا دورانگر

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...