نیمه نهایی لیگ ملت های والیبال 2023 / ایتالیا - آمریکا ؛ کدام تیم فینالیست می شود؟

تیم های ملی والیبال ایتالیا و آمریکا در چارچوب نیمه نهایی لیگ ملت های والیبال 2023 مقابل هم قرار می گیرند.
کدخبر (210904) | 31 تیر 1402 | ساعت 10:14
0 153
نیمه نهایی لیگ ملت های والیبال 2023 / ایتالیا - آمریکا ؛ کدام تیم فینالیست می شود؟
تیم های ملی والیبال ایتالیا و آمریکا در چارچوب نیمه نهایی لیگ ملت های والیبال 2023 مقابل هم قرار می گیرند.

به گزارش سرخ نیوز، تیم‌های ایتالیا و آمریکا که در مرحله یک چهارم نهایی تیم‌های آرژانتین و فرانسه را از پیش رو برداشتند، حالا برگزار کننده نیمه نهایی لیگ ملت های والیبال 2023 خواهند بود که برای اولین بار لیگ ملت‌ها شاهد آن است. [irp posts="186773" ] شاگردان فردیناندو دی‌جورجی در تیم ایتالیا که آرژانتین را در هم کوبیدند می‌خواهند روند رو به رشد خود در لیگ ملت‌های والیبال را ادامه دهند تا با پیروزی بر آمریکا دوباره در عرض کمتر از یک سال راهی یک فینال دیگر در یک تورنمنت جدید شود، از طرف دیگر تیم با تجربه آمریکا با سرمربیگری جان اسپرا که صدر نشین دور مقدماتی بود می‌خواهد همچون سال گذشته راهی فینال لیگ ملت‌ های والیبال شود و کار نیمه تمام خود را به اتمام برساند.

سابقه تقابل های ایتالیا و آمریکا

این دو تیم آخرین بار در لیگ جهانی سابق در سال ۲۰۱۶ در مرحله دوم برابر یکدیگر قرار گرفته بودند که با پیروزی ایتالیایی‌ها همراه بود، همچنین آمریکایی‌ها در مرحله مقدماتی این فصل تیم ایتالیا را سه بر صفر برده بودند. باید دید از بین تیم‌های آماده ایتالیا و آمریکا کدام یک راهی فینال و کدام یک راهی رده‌بندی خواهد شد.

ترکیب احتمالی ایتالیا و آمریکا در نیمه نهایی لیگ ملت های والیبال 2023

ترکیب احتمالی ایتالیا: سیمونِ جیانلی، یوری رومانو، الکساندر میکیلیتو، دنیل لاویا، جیانلوکا گالاسی، روبرتو روسو و فابیو بالاسو ترکیب احتمالی آمریکا: میکا کریستینسون، متئو اندرسون، توماس جاشکه، تروی دیفالکو، مکسول هولت، دوید اسمیت و اریک شوجی   آخرین اخبار ورزش والیبال

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...