هتل، خورد و خوراک و مالیات قرارداد ؛ پنج میلیارد صورتحساب شخصی مرد پرتغالی

با انتشار قرارداد ساپینتو برخی از بندها در این قرارداد جلب توجه می کند.
کدخبر (208600) | 25 تیر 1402 | ساعت 11:24
0 125
هتل، خورد و خوراک و مالیات قرارداد ؛ پنج میلیارد صورتحساب شخصی مرد پرتغالی
با انتشار قرارداد ساپینتو برخی از بندها در این قرارداد جلب توجه می کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، قرارداد ریکاردو ساپینتو در حالی منتشر شد که این مربی در حال حاضر در قبرس حضور دارد. دراین قرارداد به برخی موارد از جمله جرایمی که مرد پرتغالی باید از جیبش بدهد یا اعداد مربوط به هزینه زندگی او نیز وجود دارد. نگاهی به قرارداد ساپینتو که توسط خبرگزاری"ایسنا" منتشر شده نشان می دهد در متمم قرارداد ریکاردو ساپینتو آمده که مبلغی حدود 100هزار  یورو بابت مالیات قرارداد و هزینه های خورد و خوراک و اسکان ساپینتو در هتل اسپیناس پالاس باید توسط باشگاه پرداخت شود. 

اینکه آیا استقلال این مبلغ را که معادل 5 میلیاردتومان است پرداخت کرده یا نه مشخص نیست اما یکی از بندهایی است که برعهده باشگاه بوده است. در گزارشی که در همین  رابطه منتشر شده آمده:" بر اساس بند ۱۷ ماده ۵ قرارداد، جرایم کمیته انضباطی باید توسط خود مربی پرداخت شود." این در حالی است که کمیته انضباطی فصل گذشته  سرمربی پرتغالی استقلال  را ۷۵۰ میلیون تومان به صورت ریالی و ۱۲۰ هزار یورو (دو بار کسر ۱۰ درصدی از اصل قرارداد) جریمه کرده است. 

براساس آخرین حرفهای حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال که چندی قبل استعفا داد این باشگاه مبلغ 200 هزاریورو به ریکاردو ساپینتو بدهکار است.

آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...