هرناندز : بارسلونا پیشرفت کرده است اما کافی نیست

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا از دلایل باخت تیمش به منچستریونایتد گفت و اشاره کرد که غیبت پدری مصدوم و گاوی که محروم شده بود دلیل باخت تیمش است.
کدخبر (146577) | 05 اسفند 1401 | ساعت 07:07
0 71
هرناندز : بارسلونا پیشرفت کرده است اما کافی نیست
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا از دلایل باخت تیمش به منچستریونایتد گفت و اشاره کرد که غیبت پدری مصدوم و گاوی که محروم شده بود دلیل باخت تیمش است.

به گزارش سرخ نیوز، ژاوی هرناندز اصرار دارد که بارسلونا علیرغم حذف زودهنگام از اروپا درحال پیشرفت است. پنالتی نیمه اول روبرت لواندوفسکی باعث برتری بارسا شد اما گل‌های فرد و آنتونی برزیلی باعث شد تا یونایتد با پیروزی ۴-۳ در مجموع به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند. این نتیجه به رکورد ضعیف بارسا در اروپا در فصول اخیر ادامه داد. آن‌ها در دو سال گذشته نتوانسته‌اند از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند و سال گذشته در مرحله یک چهارم نهایی توسط فرانکفورت از لیگ اروپا حذف شدند. ژاوی گفت:
ما نسبت به فصل گذشته خیلی بهتر بودیم. ما این بار مقابل بایرن مونیخ، اینتر و منچستریونایتد قرار گرفتیم. این تیم‌ها تیم‌های بزرگ و قدرتمندی هستند اما ما به اندازه کافی خوب نبودیم. تأکید دارم که پیشرفت کرده‌ایم اما کافی نیست. ما دوباره تلاش خواهیم کرد و سعی می‌کنیم بهتر شویم و به دنبال پیشرفت در اروپا باشیم.
پس از تساوی ۲-۲ در نوکمپ در هفته گذشته، بارسا در نیمه اول در اولدترافورد خوب بازی کرد اما پس از استراحت بین دو نیمه افت کرد و برای اولین بار از فصل ۹۹-۱۹۹۸ در هیچ رقابت اروپایی بازی نخواهد کرد. سرمربی بارسا در بخش بعدی صحبت های خود گفت:
گل اول آن‌ها آسیب زیادی به ما وارد کرد. ما در نیمه دوم دوئل‌های انفرادی را باختیم. یونایتد با قدرت و عطش زیادی بازی کرد. ما مقابل یک تیم بزرگ با فرم عالی شکست خوردیم.
علیرغم تمجید از یونایتد، ژاوی در نهایت احساس کرد که این باخت به خاطر کاستی‌های تیمش بود و دلیل این باخت را فاش کرد. او غیبت پدری مصدوم و گاوی که محروم شده بود را دلیل باخت تیمش دانست و اعلام کرد غیبت این دو بازیکن تفاوت بزرگی ایجاد کرد. او در پایان گفت:
اگر پدری و گاوی بازی می‌کردند، فکر می‌کنم نیمه دوم می‌توانست متفاوت باشد. البته سرجی روبرتو خوب بود. فرانک کسیه بسیار خوب بود اما باتوجه به نحوه بازی ما، پدری و گاوی در اینجا واقعاً برای ما مؤثرتر واقع می‌شدند. با این حال، نیمه اول بسیار عالی بود و حیف شد که برنده نشدیم. تنها نکته مثبت این است که یکشنبه یک بازی داریم، بنابراین روی آلمریا تمرکز می‌کنیم. سپس ما روی نیمه‌نهایی کوپا پنج شنبه آینده تمرکز می‌کنیم. این دو رقابت باقی مانده‌اند و برای باشگاه بسیار مهم هستند.
در اسپانیا اوضاع برای بارسا خیلی بهتر پیش می‌رود. آنها قبلاً سوپرکاپ اسپانیا را برده‌اند و با هشت امتیاز بیشتر در صدر لالیگا با رئال مادرید فاصله دارند و در نیمه نهایی کوپا دل ری در دو بازی مقابل رئال مادرید قرار خواهند گرفت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...