هشدار تند آرنولد شوارتزنگر به برخی هواداران آرنولد کلاسیک 2023 ؛ این نمایش به درد شما نمی‌خورد !

شوارتزنگر در چند روز گذشته به طور جدی جشنواره ورزشی آرنولد و رویدادهای مرتبط با آن را به هر شکلی بخصوص از طریق شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کرده است.
کدخبر (150115) | 12 اسفند 1401 | ساعت 16:06
0 242
هشدار تند آرنولد شوارتزنگر به برخی هواداران آرنولد کلاسیک 2023 ؛ این نمایش به درد شما نمی‌خورد !
شوارتزنگر در چند روز گذشته به طور جدی جشنواره ورزشی آرنولد و رویدادهای مرتبط با آن را به هر شکلی بخصوص از طریق شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، زمان برگزاری آرنولد کلاسیک 2023 از راه رسیده و حالا هواداران بی صبرانه منتظر شروع این رویداد هیجان انگیز هستند. اما پیش از آغاز این رقابت آرنولد شوارتزنگر که یکی از بنیانگذاران فستیوال ورزشی آرنولد است، توضیحاتی را برای طرفدارای که برای تماشای این رقابت اشتراک تهیه کرده.‌اند، ارائه کرده است. به گفته آرنولد شوارتزنگر این رقابت یک گزارش حرفه‌ای خواهد داشت و چه کسی بهتر از خودش که مفسر این نمایش جذاب باشد. [irp posts="148712" ] قهرمان 7 دوره مسابقات مستر المپیا در ویدیویی اینستاگرامی به هوادارانش از مشارکت در این رویداد خبر داده است. آرنولد شوارتزنگر نه تنها اعلام کرده که مفر این رقابت خواهد بود بلکه جزییاتی را از آنچه برای آرنولد کلاسیک 2023 در ذهن دارد، بیان کرده است. شوارتزنگر در چند روز گذشته به طور جدی جشنواره ورزشی آرنولد و رویدادهای مرتبط با آن را به هر شکلی بخصوص از طریق شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کرده است.

لحظه شماری برای هیجان بزرگ آرنولد کلاسیک 2023

بی شک از میان تمام رقابت‌هایی که قرار است در این دوره برگزار شود، طرفداران مشتاقانه منتظر دیدن رقابت آرنولد کلاسیک هستند. بخش پیش داوری این مسابقه از ساعت 3:30 دقیقه بامداد شنبه به وقت تهران در سالن کلمبوس کانکشن سنتر برگزار می‌شود و از آنجایی که بدنسازان نام آشنایی مانند نیک واکر، بیگ رامی، سمسون دائودا و شاون کلاریدا در آن حضور خواهند داشت، تماشاگران زیادی در تمام دنیا منتظر هستند که این رویداد را تماشا کنند. با این حال آنهایی که برای تماشای آرنولد کلاسیک 2023 هزینه خرید اشتراک را پرداخت کرده‌اند، این فرصت را خواهند داشت تا از تفسیرهای اسطوره بدنسازی دنیا و ستاره بزرگ هالیوود بهره‌مند شوند.

اطلاعیه اینستاگرامی آرنولد شوارتزنگر

آرنولد شوارتزنگر در اطلاعیه اینستاگرامی‌اش به همان سبک خودش با مخاطبان صحبت کرده است. شوارتزنگر در مورد رقابت و تفسیر خود هشداری جدی برای مخاطبان داشته و میگوید تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بدون هیچ تملق و اغماضی نظرش را در مورد شرکت کننده‌ها بیان کند و تفسیری صادقانه داشته باشد. شوارتزنگر در این ویدیو خطاب به کسانی که از او می‌خواهند تا درباره بدنسازان منفی نگری نداشته و نظرات منفی ندهد، می‌گوید:
این نمایش برای کسانی که نمی‌خواهند نظرات بی‌پرده‌ای بشنوند، اصلا مناسب نیست و به دردشان نمی‌خورد.
البته با توجه به اینکه آرنولد شوارتزنگر خیلی بدون سانسور حرف‌هایش را می‌زند، بخشی از گفته‌های در این ویدیو قابل بیان نیست اما او بدین شکل پیش از آغاز مسابقات به کسانی که قرار است به تفسیرهایش ایراد بگیرند، از همین حالا هشدار داده است. طرفداران دنیای بدنسازی معتقد هستند که آرنولد شوارتزنگر به دلیل صراحت گفتارش در نقد بدنسازان، نیاز به کنترل دارد. حتی ویدیویی هم که در واقع قرار بود به بیان نگرش او در تفسیر این دوره مسابقات بپردازد، آنقدر حاوی کلمات رکیک از سوی آرنولد بود که دائما صدای بوقی که این کلمات را سانسور می‌کرد، به گوش می‌خورد. البته به گفته کریس پرت، داماد آرنولد شوارتزنگر و یکی از ستاره‌های مطرح هالیوود، این اسطوره بدنسازی جنبه منعطف‌تر و مهربان‌تری هم در زندگی خود دارد که البته با هدیه دادن و هدیه گرفتن فعال می‌شود!   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...