هفته پنجم لیگ برتر انگلیس؛ جذاب و پرحاشیه تر از همیشه

مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس با ثبت پیروزی‌ پر گل برای شاگردان گواردیولا و تداوم صدرنشینی توپچی ها همراه بود.
کدخبر (63854) | 10 شهریور 1401 | ساعت 06:45
0 90
هفته پنجم لیگ برتر انگلیس؛ جذاب و پرحاشیه تر از همیشه
مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس با ثبت پیروزی‌ پر گل برای شاگردان گواردیولا و تداوم صدرنشینی توپچی ها همراه بود.

به گزارش سرخ نیوز، در آغاز هفته پنجم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر دیروز (چهارشنبه) 5 بازی جذاب برگزار شد که در مهم ترین آنها تیم‌ فوتبال منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها میهمان خود تیم ناتینگهام فارست را با نتیجه 6 بر صفر در هم کوبید. در این بازی هالند در دومین بازی پیاپی هتریک کرد و با گلزنی در دقایق 12، 23، و 38 تا با 9 گل در 5 بازی، مقتدارنه در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد. خولیان آلوارز خرید جدید تیم سیتی در دقایق 65 و 87 و ژائو کانسلو در دقیقه 50 دیگر گل های این بازی را به ثمر رساندند. در دیگر بازی مهم دیشب هم تیم لیورپول، میزبان نیوکاسل بود و با گلزنی در دقیقه 98 موفق شد تا با نتیجه 2-1 از سد میهمانش بگذرد. لیورپولی‌ها تا دقیقه 90+8 با تساوی 1-1 به کار خود ادامه می‌دادند و به لطف گل کاروالیو در آخرین ثانیه‌ها موفق شدند به سه امتیاز باارزش دست پیدا کنند. یورگن کلوپ آرسنال هم در پنجمین هفته لیگ برتر استون‌ویلا را 2-1 شکست داد تا با کسب پنجمین پیروزی متوالی خود موقعیتش در صدر جدول را مستحکم کند. در آخرین بازی هفته پنجم لیگ جزیره هم امشب (پنج شنبه) منچستریونایتد از ساعت 23:30 مهمان لسترسیتی خواهد بود. [irp posts="63868" name="هفته چهارم سری آ ایتالیا؛ برد یووه در شب صدرنشینی آقای خاص"] نتایج سایر بازی‌های هفته پنج لیگ برتر انگلیس و جدول این مسابقات به شرح زیر است: آرسنال 2 - استون ویلا 1 بورنموث 0 - ولورهمپتون 0 منچسترسیتی 6 - ناتینگهام فارست 0 وستهم 1 - تاتنهام 1 لیورپول 2 - نیوکاسل 1  

جدول لیگ برتر انگلیس ‎2022-2023

جدول هفته پنجم لیگ برتر انگلیس    

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...