همسر سابق هوملس: فوتبالیست‌ ها درک درستی از واقعیت ندارند!

همسر سابق متس هوملس، ستاره تیم ملی آلمان در یک گفت‌وگوی تلویزیونی به بازیکنان فوتبال توهین کرد و گفت: آن ها تنبل و لوس هستند.
کدخبر (173923) | 10 اردیبهشت 1402 | ساعت 12:43
0 198
همسر سابق هوملس: فوتبالیست‌ ها درک درستی از واقعیت ندارند!
همسر سابق متس هوملس، ستاره تیم ملی آلمان در یک گفت‌وگوی تلویزیونی به بازیکنان فوتبال توهین کرد و گفت: آن ها تنبل و لوس هستند.

به گزارش سرخ نیوز، ، کتی هوملس 35 ساله یک مجری معروف در آلمان است. او و متس هوملس 34 ساله، سال گذشته به 13 سال زندگی مشترک پایان دادند و «بانوی اف سی بایرن» رسما از همسرش طلاق گرفت.

اما مجری شبکه RTL2 درباره بازیکنان حرفه‌ای فوتبال چه نظری دارد؟ این سوالی است که 2 مجری یک شوی تلویزیونی در آلمان از او پرسیدند و بعد یکی از مجری‌ها یک سوال جنجالی‌تر پرسید: «آیا همه بازیکنان فوتبال احمقند؟ مطمئنم که چندتایی از آن‌ها را دیده‌ای ...»

مهمان برنامه در ابتدا از این سوال کمی غافلگیر شد که این مساله در چهره‌اش نمایان بود ولی بعد گفت: «خیلی از آن‌ها احمق نیستند ولی چیزی که من متوجه شده‌ام این است که خیلی لوس هستند چون باشگاه‌ها به همه چیزهایی که بازیکنان می‌خواهند، رسیدگی می‌کنند و بعد هم تنبل می‌شوند.»

 

کتی هوملس اضافه کرد: «البته نمی‌شود این را به همه تعمیم داد. ولی وقتی 17، 18 ساله هستند، میلیون‌ها یورو درآمد دارند. این باعث شده دیگر واقعیت را درک نکنند. به نظر من این مساله کمی شرم‌آور است. باید بفهمی که به غیر از فوتبال چیزهای دیگری هم هست و همه مردم هم یک یا 2 میلیون یورو درنمی‌آورند ...»

کتی هوملس این مساله را قبول ندارد که بازیکنان وقت کافی برای ادامه تحصیل ندارند و بیشتر زمانشان صرف تمرین می‌شود: «کنار فوتبال کلی وقت دارند.»

متس هوملس بعد از گذراندن چند فصل در تیم فوتبال بایرن مونیخ به دورتموند برگشته و با این تیم در آستانه قهرمانی بوندس‌لیگا قرار دارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...