هم‌قسم شدیم که بهترین نتیجه را بگیریم!

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران می‌گوید: هم‌قسم شدیم که بهترین نتیجه را بگیریم البته اولویتمان نمایش والیبال زیباست.
کدخبر (204224) | 15 تیر 1402 | ساعت 18:59
0 128
هم‌قسم شدیم که بهترین نتیجه را بگیریم!
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران می‌گوید: هم‌قسم شدیم که بهترین نتیجه را بگیریم البته اولویتمان نمایش والیبال زیباست.

به گزارش سرخ نیوز، مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان از فردا، جمعه 16 تیر ماه، در بحرین آغاز می‌شود و به مدت 10 روز ادامه دارد. تیم ملی والیبال جوانان ایران هم که در این رویداد حضور دارد، امروز آخرین تمرین توپی خود پیش از شروع این رقابت‌ها را پشت سر گذاشت. غلامرضا مومنی‌مقدم سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران در خصوص آمادگی تیم بیان کرد:

خداراشکر شرایط تیم خوب است و بازیکنان از لحاظ روحی- روانی، تکنیکی و تاکتیکی در شرایط خوبی قرار دارند و طبق برنامه‌ پیش می‌رویم. تنها مشکل ما، نبود یوسف کاظمی به دلیل مصدومیت است. با این اتفاق کمی از شرایط تیم کامل بودن خارج شدیم ولی بازیکنان جایگزین خیلی خوب کار می‌کنند. امیدواریم در مسابقات با ترکیبی که هماهنگی خیلی خوبی با هم دارند، به خصوص با حضور پوریا خانزاده در مرحله دوم مسابقات، شرایطمان بهتر شود و بتوانیم جزء مدعیان کسب سکوی قهرمانی جهان باشیم.
وی با تاکید بر این که مسابقات قهرمانی جوانان جهان از کیفیت و سطح بالایی برخوردار است، اضافه کرد:
در تیم‌ ایتالیا، ولاسکوی بزرگ کنار تیم حضور دارد و تیم‌هایی مثل لهستان، بلغارستان و برزیل مدعی قهرمانی هستند. در مرحله دوم با دو تیم خیلی خوب بلغارستان و لهستان بازی داریم و امیدواریم که بتوانیم به جمع چهار تیم صعود کنیم.
هم‌قسم شدیم که بهترین نتیجه را بگیریم! مومنی‌مقدم در مورد کسب رتبه و ایستادن روی سکو ادامه داد:
برای کسب سکو و رسیدن به بهترین جایگاه تلاش می‌کنیم. بچه‌ها هم قسم شدند و کادر تمام زحمات لازم را کشیده است تا جوانان ایران بتوانند بهترین نتیجه ممکن را بگیرند. خدا را شکر بازیکنان از نظر تفکری و روانی در شرایط خوبی هستند و امیدواریم اتفاق خوبی را رقم بزنیم. خانزداه جمعه شب بعد از بازی با بلغارستان از آمریکا حرکت می‌کند و روز یکشنبه صبح به تیم ما ملحق می‌شود.
سرمربی تیم ملی درباره دلیل عدم حضور خانزاده در مسابقه با بحرین بیان کرد:
این بازیکن در مسابقه با میزبان کنار تیم است اما با توجه به این که سفر طولانی‌ای را از آمریکا به بحرین پشت سر می‌گذارد و جت‌لگ هم هست از او استفاده نمی‌کنیم. ریکاوری می‌شود و استراحت می‌کند تا در دیدار مهم ایران در مرحله دوم به تیم ملحق شود.
وی درباره حریفان ایران در مسابقات قهرمانی جهان گفت:
در مرحله اول به مصاف تایلند، تونس و بحرین می‌رویم که فیلم بازی‌هایشان را داریم و آن‌ها را آنالیز کردیم. در مرحله دوم هم احتمال خیلی زیاد با بلغارستان و لهستان دیدار خواهیم داشت. با بلغارستان که بازی دوستانه داشتیم. درباره بازی تیم لهستان هم فیلم و آنالیز داریم. این تیم قهرمان نوجوانان جهان بوده و هم دوره بازیکنان ایران است. تقریبا از تمام تیم‌ها شناخت کافی و کامل داریم.
مومنی‌مقدم با اشاره به انگیزه تیم ملی جوانان ایران گفت:
همگی انگیزه داریم و هم قسم شده‌ایم که بهترین نتیجه را بگیریم. اولویت نمایش والیبال زیباست. امیدواریم که مدعی یکی از سکوهای مسابقات قهرمانی جهان باشیم. تاکنون میزبانی خوب بوده است. بحرین از نظر هتل، تغذیه و سالن‌هایی که در اختیار تیم‌ها گذاشته، شرایط خوبی دارد. بعد مسافت این کشور هم نسبت به ایران زیاد نیست. همه چیز برای شروع مسابقات آماده است. ما هم زودتر آمدیم که با شرایط آب و هوا هماهنگ شویم.
جدیدترین اخبار والیبال:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...