همه به اردوی تیم ملی کشتی آزاد آمدند به جز سوادکوهی!

از بین کشتی‌گیرانی که باید در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آزاد کشتی بگیرند، تنها علی سوادکوهی در اردوی تیم ملی حضور ندارد.
کدخبر (202128) | 11 تیر 1402 | ساعت 07:38
0 114
همه به اردوی تیم ملی کشتی آزاد آمدند به جز سوادکوهی!
از بین کشتی‌گیرانی که باید در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آزاد کشتی بگیرند، تنها علی سوادکوهی در اردوی تیم ملی حضور ندارد.

به گزارش سرخ نیوز، در پایان جام تختی به‌عنوان چهارمین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی آزاد، رضا اطری در 61 کیلو، رحمان عموزاد در 65 کیلو، یونس امامی در 74 کیلو، حسن یزدانی در 86 کیلو، کامران قاسم‌پور در 92 کیلو، مجتبی گلیج در 97 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم به‌عنوان ملی‌پوش هفت وزن ایران در مسابقات جهانی 2023 بلگراد انتخاب شدند. در سه وزن 57، 70 و 79 کیلوگرم نیز طبق چرخه کار به مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشیده شد که رقابت بین احمد جوان - میلاد والی‌زاده، امیرمحمد یزدانی - محمد بخشی و محمد نخودی - علی سوادکوهی خواهد بود که این شش کشتی‌گیر همراه با امیرعلی آذرپیرا در وزن 92 کیلوگرم در آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در سال 2023 شرکت خواهند کرد و فرد منتخب، طبق ضوابطی که کادر فنی تیم ملی چندی پیش اعلام کرد، به عضویت تیم جهانی درخواهد آمد. بعد از جام تختی دور جدید تمرینات تیم ملی، از 23 خرداد در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد که روز پنجم تیر نیز به پایان رسید. دور بعدی اردوی آزادکاران اما از روز گذشته (دهم تیر) آغاز شد که متصل به اعزام خواهد بود. هم در اردوی قبلی و هم اردوی جاری، همه ملی‌پوشان انتخاب شده و کشتی‌گیرانی که مسابقه انتخابی در پیش دارند، حضور داشتند اما علی سوادکوهی به دلیل آنچه مشکلات خانوادگی عنوان کرد، در این اردوها غایب بوده و در آستانه اعزام به جمع ملی‌پوشان اضافه خواهد شد. کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با توجه به انتخابی بودن تورنمنت پیش رو، این اجازه را به سوادکوهی داد که به خواست خودش، تمریناتش را خارج از فضای اردو پیگیری کند. جدیدترین اخبار دسته کشتی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...