همه در انتظار رونمایی از تیم پاکو؛ تراکتور خمز با 10 چهره جدید

در حالی که بیشتر اخبار و حواشی پیرامون دو تیم پرطرفدار پایتخت است تراکتور آرام تیم قدرتمندی را بسته و برای یک فصل رویایی آماده می شود.
کدخبر (204754) | 17 تیر 1402 | ساعت 06:55
0 109
همه در انتظار رونمایی از تیم پاکو؛ تراکتور خمز با 10 چهره جدید
در حالی که بیشتر اخبار و حواشی پیرامون دو تیم پرطرفدار پایتخت است تراکتور آرام تیم قدرتمندی را بسته و برای یک فصل رویایی آماده می شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، این درست است که تیم هایی مثل آلومینیوم اراک، شمس آذر قزوین و نساجی هم تا این لحظه تیم های بسیار فعالی در نقل و انتقالات بودند اما حضور تراکتور در این فصل از نقل و انتقالات فوتبال ایران معنا و شرایط متفاوتی دارد. آن ها تا الان 8 بازیکن جدید گرفته اند و که هرکدام بازیکنان سرشناس و موثری هستند.  

نکته اینجا است که تراکتور پاکو خمز سختکوش و جدی را نگه داشته و این مربی با توجه به شناختی که فصل گذشته از فوتبال ایران به دست آورده سعی در ساختن تیمی قدرتمند دارد. درواقع آنچه تراکتور را برای فصل آینده دیدنی می کند همین موضوع است. این تیم در فصل های قبل هم خریدهای بزرگ تری حتی نسبت به آنچه امروز انجام داده داشته است اما اینبار این برنامه از پیش تعیین شده و حضور مرد اسپانیایی به ماجرا شکل دیگری داده است. 

آلوارو خیمنز، سعید آقایی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، سیامک نعمتی، عارف آقاسی، حسین پورحمیدی و مهدی حسینی این بازیکنان هستند ضمن اینکه از تبریز خبر می رسد که این تیم دو بازیکن دیگر، یک مهاجم و یک مدافع وسط را نیز بزودی جذب خواهد کرد. با این وصف تراکتور لیگ بیست و سوم دستکم تا پیش از مسابقات یکی از تیم های موفق خواهد بود که می توان برای دیدنش انتظار کشید.  

آنها البته بازیکنان زیادی را هم از دست داده اند اما این جدایی براساس برنامه پاکو خمز بوده و او تیم را کاملا براساس تفکرات خودش ساخته است. خمز فصل گذشته چهره مطلوبی از خودش در فوتبال ایران به جا گذاشت و به نظر می رسد فصل جدید رقابت ها با یک مدعی جدی و تازه شروع خواهد شد.

جدیدترین اخبار فوتبال ایران:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...