همکاری کای گرین و هافتور بیورنسون ؛ ویدئویی که کولاک به پا کرد

کای گرین ویدیوئی پرستاره را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است که ورزشکاران مشهور و بزرگی همچون هافتور بیورنسون در آن به چشم می‌خورند.
کدخبر (177521) 18 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:03
0 361
کای گرین ویدیوئی پرستاره را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است که ورزشکاران مشهور و بزرگی همچون هافتور بیورنسون در آن به چشم می‌خورند.

به گزارش سرخ نیوز، تناسب اندام معمولا به عنوان یک ورزش انفرادی تلقی می‌شود که هواداران آن عادت کرده‌اند درخشش ورزشکاران را به صورت انفرادی ببینند. بنابراین برای آن‌ها خیلی نادر است که مجموعه‌ای از ستاره‌های این ورزش را در همکاری با یکدیگر ببینند. اما این اتفاقی است که اخیرا رخ داده است. غول‌های فیتنس شامل کای گرین و همچنین برنده جایزه قوی‌ترین مرد جهان یعنی هافتور بیورنسون اخیرا در کنار یکدیگر در تیزر تبلیغاتی یک برند نوشابه انرژی‌زا ظاهر شدند. انتشار این ویدئو جنب و جوش عظیمی را در دنیای بدنسازی و در میان هواداران این رشته ایجاد نمود.

فوتوشوت به یادماندنی که غول‌های بادی بیلدینگ را در یک قاب جا داد

سلبریتی‌های مطرحی چون کای گرین، هافتور بیورنسون، مارتین لیسیس، جان کال و بزرگان دیگری از دنیای تناسب اندام اخیرا در کنار یکدیگر در تیزر تبلیغاتی برند محبوب نوشیدنی انرژی‌زا یعنی Reign Body Fuel ظاهر شدند. این گردهمایی لحظه نادر و خیره‌کننده‌ای را رقم زد که در آن اسطوره‌های بدنسازی در یک تصویر دیده می‌شدند.
  کای گرین ویدیوئی پرستاره را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است که ورزشکاران مشهور و بزرگی در آن به چشم می‌خورند. این ورزشکاران در این ویدئو تمرینات متنوعی از جمله بلند کردن وزنه‌های سنگین و دویدن جهشی را به نمایش گذاشتند. البته که در این ویدئو رقابتی میان این ورزشکاران وجود نداشت و آنها صرفا در کنار یکدیگر و به صورت تیمی تمرین می‌کردند. درخشان‌ترین لحظه این ویدئو لحظه‌ای بود که کای گرین در حال جلو بازو زدن بود، درحالیکه بقیه او را تشویق می‌کردند. این یک لحظه خاطره‌انگیز بود که در آن سلبریتی‌های معروف صمیمیت و اتحاد خود را به نمایش می‌گذاشتند.

واکنش کاربران به حضور بزرگان دنیای بدنسازی در تیزر تبلیغاتی نوشیدنی انرژی‌ زا

این ویدئو توجه زیادی را در فضای مجازی به خود جلب کرد و هواداران بدنسازی واکنش گسترده‌ای را به این تیزر تبلیغاتی نشان دادند. کامنت‌های زیادی از تشویق و ابراز علاقه به این سوپراستارها در زیر این ویدئو گذاشته شده است. جملاتی از قبیل «هوادار تو هستم»، «تو عالی هستی»، «خدا همه شما را حفظ کند» و... در این میان دیده می‌شدند. این همکاری یکی از مثال های بارز این است که ورزشکاران می‌توانند توانایی‌های یکدیگر را تقویت کنند و حتی باعث محبوبیت بیشتر یکدیگر شوند.
همکاری کای گرین و هافثور پی یرشون ؛ ویدئویی که کولاک به پا کرداین ستارگان علیرغم رقابت میان خود نشان دادند که اتحاد و صمیمیت می‌تواند مبلغ بزرگی برای ورزش باشد و در عین حال می‌تواند الهام بخش طرفداران و مردم عادی نیز باشد. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...