هیاهو بر سر هیچ/ پرسپولیس این بازیکن را نمی خواست

برخی رسانه ها در حالی از نام رضا شکاری در لیست پرسپولیس خبر می دهند که شواهد خلاف این موضوع را نشان می دهد.
کدخبر (198028) | 01 تیر 1402 | ساعت 21:17
0 117
هیاهو بر سر هیچ/ پرسپولیس این بازیکن را نمی خواست
برخی رسانه ها در حالی از نام رضا شکاری در لیست پرسپولیس خبر می دهند که شواهد خلاف این موضوع را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تیم فوتبال سپاهان روز گذشته از دومین خرید خود رونمایی کرد و رضا شکاری را با قراردادی دو ساله از گل گهر به خدمت گرفت. این خبر بازتاب زیادی در رسانه ها داشت و برخی ها از آن به عنوان بمب نقل و انتقالاتی یاد کرده و مدعی شدند زردپوشان با جذب بازیکن مدنظر گل محمدی رقابت را از پرسپولیس جلو زده! این صحبت ها در حالی مطرح می شود که سپاهان مدت هاست به دنبال جذب شکاری است. نشان به آن نشان که این باشگاه در تاریخ هفدهم خرداد با انتشار ویدئویی خبر از پیوستن مهاجم فصل گذشته گل گهر داد که بلافاصله این موضوع از سوی شکاری مورد تکذیب قرار گرفت و این بازیکن در صفحه شخصی خود اعلام کرد:

با هیچ باشگاهی مذاکره نداشته و تحت قرارداد باشگاه گل‌گهر است.

پرسپولیس این بازیکن را نمی خواست

لیست سه نفره پرسپولیس

چند روز قبل از این اتفاقات، سرمربی پرسپولیس که امسال توانست همزمان به قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی دست پیدا کند، در گفت و گویی با بیان اینکه به لحاظ روحی و جسمی خسته شده‌ اعلام داشت تمایل دارد تا نیم فصل استراحت کند یا به تیمی برود که تنش فوتبالی کمتری داشته باشد. او پس از این صحبت ها چند روزی به مسافرت رفت و در بازگشت به کشور، مدیران باشگاه توانستند او را به ماندن راضی کنند. یحیی گل محمدی سه روز قبل یعنی دوشنبه ۲۹ خرداد خبر داد که لیست بازیکنانی که باید قراردادشان تمدید شود را به مدیریت داده تا به نوعی به ادامه حضورش در پرسپولیس مهر تایید زده باشد. او همچنین از جذب سه بازیکن جدید گفت و اعلام کرد روز یکشنبه نام سه بازیکن از جمله یک مدافع، یک هافبک و یک مهاجم را در اختیار باشگاه قرارداده تا اقدامات لازم برای مذاکره و جذب آنان انجام گردد.

پرسپولیس این بازیکن را نمی خواست

کدام جنگ؟

از صحبت های سرمربی پرسپولیس اینطور می توان استنباط کرد که او روز جمعه لیست نفرات موردنظرش را به مدیریت این باشگاه تحویل داده است. یعنی به فرض اینکه مهاجمی که گل محمدی از آن اسم برد شکاری باشد، تازه چند روزی است پرسپولیس با او وارد مذاکره شده. این در حالی است که سپاهانی ها از مدت ها با شکاری وارد گفتگو شده و همانطور که اشاره شد علی رغم تکذیب این بازیکن در اواسط خرداد با این بازیکن به توافق رسیده بودند. بنابراین می توان گفت ادعاهایی از این دست که سپاهان جنگ نقل و انتقالاتی را از پرسپولیس برده است از پایه غلط است. زیرا اصلا جنگی در کار نبود که باشگاهی بخواهد برنده یا بازنده آن باشد.

پرسپولیس این بازیکن را نمی خواست

شکاری، مارکوپولو فوتبال!

اگر هم کسی این وسط برنده لقب داشته باشد، بی شک آن باشگاه گل گهر است که برای انتقال یک بازیکن جوان مثل شکاری که هیچ عنوان قابل توجهی در فصل گذشته نداشت و ملی پوش هم نبود ۲۰۰ هزار دلار از سپاهانی ها دریافت کرد! گفتنی است این بازیکن در فصلی که گذشت در مجموع همه رقابت ها ۸ گل و ۵ پاس گل را توانست برای گل گهر برجای بگذارد. پرسپولیس این بازیکن را نمی خواست شکاری که فوتبال خود را به صورت رسمی از سال ۹۴ در ذوب آهن شروع کرده طی سال های اخیر در تیم های مختلفی چون روبین کازان، تراکتور و گل گهر توپ زده و قرار است در ۲ سال آینده پیراهن سپاهان را بر تن داشته باشد. البته اگر بتواند تا پایان قراردادش در این تیم بماند! این بازیکن که به عنوان یکی از استعدادهای برتر فوتبال ایران شناخته می شود سال ۹۶ با باشگاه کازان ۵ ساله بست اما دو فصل بیشتر نتوانست در روسیه بازی کند و تنها پنج بار در ترکیب قرار گرفت. سپس قراردادی به همین مدت با تراکتور بست، اما در این تیم نتوانست خودی نشان دهد. تنها باشگاهی که شکاری تا حدودی در آن موفق ظاهر شد گل گهر بود. عوض کردن ۵ تیم طی ۸ سال نشان از عدم ثبات و پیشرفت این بازیکن دارد و باید گفت شکاری بیشتر از آنکه به زعم برخی ها شاه ماهی یا بمب نقل و انتقالات باشد سزاوار دریافت لقب مارکوپولو است!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...