واکنش اسپالتی به قرعه لیگ قهرمانان: میلان یعنی چمپیونزلیگ

سرمربی ناپولی در واکنش به قرعه تیمش در لیگ قهرمانان و مصاف با میلان گفت: تنها بی‌ کفایت‌ ها به دنبال چیزی به اسم قرعه خوب هستند و میلان مترادف با چمپیونزلیگ است.
کدخبر (156011) | 26 اسفند 1401 | ساعت 14:30
0 100
واکنش اسپالتی به قرعه لیگ قهرمانان: میلان یعنی چمپیونزلیگ
سرمربی ناپولی در واکنش به قرعه تیمش در لیگ قهرمانان و مصاف با میلان گفت: تنها بی‌ کفایت‌ ها به دنبال چیزی به اسم قرعه خوب هستند و میلان مترادف با چمپیونزلیگ است.

به گزارش سرخ نیوز، با انجام قرعه‌کشی مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد که ناپولی، صدرنشین فعلی سری آ، در این مرحله با یک تیم ایتالیایی روبرو خواهد شد و باید در ماه آوریل دو بار با روسونری بازی کند. اسپالتی سرمربی ناپولی، ساعتی بعد از انجام قرعه‌کشی با رادیویی در شهر ناپل مصاحبه کرد و درباره قرعه تیمش و دیگر مسائل این روزهای ناپولی توضیح داد. صعود ناپولی به یک‌ چهارم نهایی چمپیونزلیگ بازی ما با آینتراخت در مرحله قبلی پیچیده بود چون همه ما را تیم برتر می‌دانستند و می‌گفتند صعودمان قطعی است. در این حالت شما با تنشی مواجه می‌شوید که بازی کردن را برایتان دشوار می‌کند. صعود به مرحله یک‌ چهارم هدف ما بود و به همین خاطر خیلی خوشحال شدیم. از این به بعد می‌توانیم با روحیه بالاتر و احساس رهایی بازی کنیم. این خوشحالی تا بازی‌های مرحله بعدی ادامه دارد و هواداران ما واقعا سزاوارش هستند. قرعه یک‌ چهارم و بازی با میلان؟ ترجیح می‌دادم با ایتالیایی‌ها بازی نکنیم. ولی فقط کسانی از قرعه خوب صحبت می‌کنند که بی‌کفایت هستند. میلان مترادف چمپیونزلیگ است و تنها مالدینی به تنهایی پنج بار قهرمان این رقابتها شده. در روزهای گذشته مطالب زیادی خواندم که می‌گفتند پی‌اس‌جی و سیتی در لیگ قهرمانان مشکل دارند چون در این رقابت‌ها بی‌تجربه‌اند. اگر این را بپذیریم باید میلان را شانس اول قهرمانی امسال بدانیم. به خاطر تجربه بزرگی که در این تورنمنت دارد. روسونری تیمی است که تاتنهام را حذف کرده. چه کسی می‌گوید قرعه ما ساده است؟ باید در ارزیابی‌ها منصف باشیم. ما میلان را خوب می‌شناسیم. آن‌ها یک دوره دشوار را پشت سر گذاشتند و مدتی است بدون وقفه در مسیر پیشرفت حرکت می‌کنند. من معتقدم این موفقیت را مدیون مربی با دانش‌شان هستند. ما با حریفی بزرگ روبرو می‌شویم و برنده تیمی است که در زمین بهتر باشد و بازی‌خوانی بهتری داشته باشد. میلان از هر نظر حریفی بسیار مهم و قدرتمند است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...