واکنش بهروز عطایی به دوپینگ توخته

بهروز عطایی، سرمربی تیم لبنیات هراز آمل به محرومیت توخته قبل از دیدارهای مرحله نیمه نهایی واکنش نشان داد.
کدخبر (149508) | 10 اسفند 1401 | ساعت 17:27
0 95
واکنش بهروز عطایی به دوپینگ توخته
بهروز عطایی، سرمربی تیم لبنیات هراز آمل به محرومیت توخته قبل از دیدارهای مرحله نیمه نهایی واکنش نشان داد.

به گزارش سرخ نیوز، بهروز عطایی، سرمربی تیم لبنیات هراز آمل، در مورد پیروزی هراز آمل مقابل پیکان در مرحله نیمه‌نهایی گفت:
بازی نیمه‌نهایی بسیار سخت است و چکیده والیبال کشور در این مرحله دیده می‌شود. دو تیم بازی خوبی را انجام دادند. بچه‌های ما کم‌اشتباه‌تر بودند و مسلط‌تر بازی کردند. خیلی این برد را با خود حمل نمی‌کنیم و همه چیز الان تمام شد. خود را برای بازی بعدی آماده می‌کنیم.
او درباره محرومیت توخته گفت:
دلیل محرومیتش پرنکردن فرم دارویی بود که مصرف کرد. آن دارو درمانی است و در حکمی که صادرشده کتمان دارو دلیل محرومیت عنوان شده است. این بچه اطلاع نداشت. کمیته استیناف با دقت نظر بررسی می‌کند. توخته سرمایه ملی است. امیدوارم رأی به گونه‌ای رقم بخورد که والیبال ملی از داشتن یک استعداد ناب محروم نشود.
عطایی درباره ترکیب جوان خود در لیگ گفت:
دو نفر از بازیکنان ما زیر ۱۹ سال و دو نفر زیر ۲۱ سال هستند. فکر می‌کنم بچه‌ها خیلی خوب کار کردند و هماهنگی خوبی اتفاق افتاد. متکی به فرد هم نبودیم و بازیکنان کار را خیلی خوب انجام دادند.
او در پاسخ به این سؤال که آیا اعلام دوپینگ توخته قبل از نیمه‌نهایی شیطنت بود، گفت:
نمی‌خواهم از این کلمات استفاده کنم. زمان جلسه دفاعیه این بازیکن می‌توانست تغییر کند و زودتر یا دیرتر برگزار شود. وقتی قبل از یک بازی مهم این اتفاق می‌افتد ذهن را به سمت‌وسویی می‌برد. فکر می‌کنم فدراسیون پزشکی - ورزشی هم از حساسیت این موضوع آگاه نبود.
عطایی در پاسخ به سؤال دیگری که موافق تک‌بازی‌بودن فینال هست، گفت:
نه موافق هستم و نه مخالف. معتقدم تیم‌ها باید یاد بگیرند هر مصوبه‌ای را که ابتدای فصل اعلام شده، قبول کنند. باید یاد بگیریم هر لحظه مقرارت و قوانین را تغییر ندهیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...