واکنش تند محمد جواد معنوی نژاد به خط خوردن از تیم ملی والیبال ایران + عکس

محمد جواد معنوی نژاد ، ستاره خط خورده تیم ملی والیبال ایران واکنش تند و عجیبی به این موضوع نشان داده است.
کدخبر (195871) | 27 خرداد 1402 | ساعت 17:26
0 341
واکنش تند محمد جواد معنوی نژاد به خط خوردن از تیم ملی والیبال ایران + عکس
محمد جواد معنوی نژاد ، ستاره خط خورده تیم ملی والیبال ایران واکنش تند و عجیبی به این موضوع نشان داده است.

به گزارش سرخ نیوز، محمد جواد معنوی‌ نژاد و تیم ملی؛ یک سریال عجیب و تمام نشدنی که حالا وارد فاز جدیدی شده است. اتفاقاتی که در یک ماه گذشته پیرامون این دو اسم رخ داده یکی از مهم‌ترین حواشی مربوط به والیبال بوده است. [irp posts="186773" ] محمد جواد معنوی‌نژاد یکی از بازیکنانی بود که برای رقابت‌های حساس پیش رو به اردوی تیم ملی دعوت شد؛ بازیکنی که فصل گذشته در لیگ فرانسه به میدان رفت و به نظر می‌رسید که امسال انگیزه‌های زیادی برای موفقیت در تیم ملی دارد.

دلیل ناراحتی بهروز عطایی از محمد جواد معنوی نژاد

چندی قبل معنوی‌نژاد با تیم گاز جنوبی عراق قراردادی تا پایان جام باشگاه‌های آسیا بست. اما این بازیکن به دلیل کیفیت پایین لیگ، کف‌پوش‌های نامناسب، نبود تماشاگر و همچنین برای حفظ سلامتی خود ترجیح داد از این تیم جدا شود تا خود را به تمرینات تیم ملی برساند. معنوی‌نژاد بعد از عدم حضور در تیم عراقی با باشگاهی از اندونزی قرارداد امضا کرد. موضوعی که ناراحتی عطایی را در پی داشت و باعث شد معنوی‌نژاد از اردوی تیم ملی والیبال ایران خارج شود و به نوعی عطایی او را کنار گذاشت. معنوی‌نژاد اما در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا نمایش‌های درخشانی داشت و حتی به عنوان یکی از بهترین دریافت کننده‌های قدرتی تورنمنت نیز معرفی شد. در نهایت این موضوع و البته نیاز تیم ملی باعث شد که عطایی در مورد معنوی‌نژاد کوتاه بیاید و مجوز بازگشت او به تیم ملی را صادر کند. این ملی پوش اصفهانی با تیم به ژاپن رفت و اتفاقا از همان بازی اول جزو بازیکنان اصلی بهروز عطایی به حساب می‌آمد. با این وجود عملکرد نه چندان خوب معنوی‌نژاد باعث شد که او در ادامه نیمکت‌نشین شود و جای خود را به بازیکنانی نظیر مرتضی شریفی، شهروز همایونفر و امیرحسین اسفندیار بدهد.

واکنش تند معنوی نژاد به خط خوردن از لیست تیم ملی برای هفته دوم لیگ ملت های والیبال 2023

روز گذشته لیست تیم ملی والیبال ایران برای هفته دوم لیگ ملت‌ها اعلام شد. همانطور که انتظار می‌رفت میثم صالحی در بین بازیکنان منتخب بهروز عطایی برای اعزام به هلند حضور داشت اما نکته جالب توجه ماجرا این بود که او جایگزین محمدجواد معنوی‌نژاد شد. در حالی که همه در این سال‌ها یک شخصیت کاملا آرام و بدون تنش را از معنوی‌نژاد دیده بودند اما او به یکباره دیشب همه را سورپرایز کرد. جایی که این بازیکن با انتشار یک استوری اینستاگرامی به خط خوردن از تیم ملی واکنش نشان داد و نوشت:
این نیز بگذرد... صبر بهترین عکس‌العمل در برابر ناحقیست و گذر زمان بهترین وسیله برای اثبا تصمیمات نادرست
این یک واکنش تند و کوبنده از معنوی‌نژاد بود که احتمالا به شکل مستقیم سرمربی تیم ملی را مورد خطاب قرار داده و باید دید که آیا بهروز عطایی واکنشی به این موضوع نشان خواهد داد یا  خیر. جدول بازی والیبال ایران  نشان می دهد که شاگردان عطایی با پایان هفته اول رقابت های لیگ جهانی والیبال 2023 چهار امتیاز کسب کرده و اکنون در رده یازدهم جدول لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۳ قرار دارند. بازی بعدی تیم ملی در لیگ ملتهای والیبال مقابل آلمان برگزار می شود.   جدیدترین خبرهای ورزش والیبال:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...