واکنش سرپرست تیم ملی والیبال به درخواست محمد موسوی

اکبر محمدی، سرپرست تیم ملی والیبال ایران درباره شرایط اردوهای تیم ملی و وضعیت ویزاها توضیحاتی را مطرح کرد.
کدخبر (168095) | 29 فروردین 1402 | ساعت 06:44
0 122
واکنش سرپرست تیم ملی والیبال به درخواست محمد موسوی
اکبر محمدی، سرپرست تیم ملی والیبال ایران درباره شرایط اردوهای تیم ملی و وضعیت ویزاها توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش سرخ نیوز، تیم ملی والیبال ایران در سال سرنوشت ساز ۱۴۰۲ در چهار رویداد مهم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در کشورهای ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان (۱۶ خرداد تا یکم مرداد)، قهرمانی مردان آسیا در ایران (۲۷ مرداد تا ۴ شهریور)، بازی‌های آسیایی در چین (۲۸ شهریور تا چهارم مهر) و رقابت‌های انتخابی المپیک برزیل (۸ تا ۱۶ مهر) شرکت می‌کند. در این راستا اردوی تیم ملی والیبال از یکشنبه، ۲۷ فروردین آغاز شد. اکبر محمدی، سرپرست تیم ملی والیبال ایران در مورد اردوی تیم ملی گفت:

مشکلی در اردو نداریم. بازیکنان در هتل المپیک مستقر هستند و تمرینات را هم در سالن فدراسیون انجام می‌دهیم. روی هم رفته شرایط اردویی بسیار خوبی داریم و مشکلی وجود ندارد.
او در پاسخ به این سوال که محمد موسوی سال گذشته به دلیل شرایط تیم ملی از اردو خارج شد، آیا اکنون شرایط تیم ملی تغییر خاصی داشته؟ بیان کرد:
شرایط نسبت به سال گذشته خیلی متفاوت نیست. فقط محل اسکان بازیکنان از فدراسیون به هتل منتقل شده است و بازیکنان از آرامش بهتری برخوردارند. فکر می‌کنم سال گذشته آقای موسوی تصمیمی شخصی گرفت اما امسال در اختیار تیم است و تمرینات خود را با انگیزه و جدی دنبال می‌کند.
سرپرست تیم ملی در مورد احتمال اینکه موفق به دریافت ویزای آمریکا برای حضور در هفته سوم لیگ ملت‌ها نشود، گفت:
در تمام دوران خدمتم در ناجا کارهای ورزشی انجام داده‌ام. مدیر تربیت بدنی، جانشین و مربی ورزشی، رئیس هیات والیبال بوده‌ام و در کل کارم ورزش است. هفت سال است بازنشسته شده‌ام و مشکل خاصی در این زمینه ندارم.
او با بیان اینکه عمده کارهای مربوط به سرپرستی چند ماه قبل از اعزام انجام شده است، ادامه داد:
هنگام مسابقات کارهای روتینی وجود دارد که یک نفر از کادر هم می‌تواند انجام بدهد. خیلی هم مهم نیست یک هفته کنار تیم ملی نباشم اما فکر می‌کنم مشکل خاصی جهت ویزای من وجود نداشته باشد. چند روز قبل هم اطلاعاتی خواستند که در اختیار سفارت گذاشتم.
سرپرست تیم ملی در مورد درخواست محمد موسوی برای سفر تیم ملی با پرواز بیزینس گفت:
در این مورد باید در شرایط و زمان سفر صحبت کنیم. فدراسیون در این سالها هیچ وقت کم نگذاشته است و به همه رده‌ها نگاه ملی دارد. در زمان سفر اگر مشکلی نداشته باشد بهترین پرواز را تهیه می‌کند. با توجه به اینکه مدت زمان سفرها زیاد است، نیاز به تهیه بلیت بیزینس وجود دارد اما اگر به دلیل شرایط مالی فدراسیون اتفاق نیفتد، بازیکنان ما آنقدر مناعت طبع دارند که همیشه مشکلات فدراسیون را درک کرده‌اند.
محمدی در پایان گفت:
از مجموعه فدراسیون مخصوصا آقای داورزنی تشکر می‌کنم. تمام تلاش‌شان این است بهترین امکانات را در اختیار تیم قرار بدهند تا با آرامش کار را دنبال کنند. خوشبختانه کادر فنی همدل و منسجمی هم داریم و امیدوارم موفقیت‌های خوبی کسب کنیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...