واکنش مدیرعامل سابق استقلال از تبدیل پول محبی به خانه عارف غلامی!

علی فتح الله زاده می‌گوید داستان تبدیل دلار سانتاکلارا به آپارتمانی در کرج متفاوت از آن چیزی است که در فضای فوتبال ایران پخش شده است.
کدخبر (209520) | 27 تیر 1402 | ساعت 15:09
0 119
واکنش مدیرعامل سابق استقلال از تبدیل پول محبی به خانه عارف غلامی!
علی فتح الله زاده می‌گوید داستان تبدیل دلار سانتاکلارا به آپارتمانی در کرج متفاوت از آن چیزی است که در فضای فوتبال ایران پخش شده است.

به گزارش سرخ نیوز، درحالی که باشگاه استقلال در فاصله کمتر از سه هفته تا آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال عملکرد قابل قبولی در جذب بازیکنان در نقل‌وانتقالات نداشته، افشای قرارداد نجومی عارف غلامی با آبی‌پوشان و همینطور صبحت‌های محمد محبی بازیکن سابق استقلال در برنامه فوتبال برتر در خصوص صرف شدن پول بدهی باشگاه سانتاکلارا به خانه‌ای برای غلامی این تیم را وارد حواشی تازه‌ای کرده است. بر همین اساس علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال در مصاحبه‌ای اصل این ماجرا را روایت کرده و گفته است: موضوع پرداخت مبلغ رضایت نامه محمد محبی به باشگاه سانتاکلارا را اجلال نصیری که زمان مدیریت آجورلو، مدیر اجرایی باشگاه بود پیگیری می‌کرد. چند روز مانده به پایان مهلت پرداخت پول باشگاه سانتاکلارا، اجلال نصیری به من گفت صرافی که باید این مبلغ را می‌فرستاده، می‌گوید به دلیل تحریم‌ها امکان انجام این کار را ندارد. قرار بود این صراف پول را 10 هزار تا، 10 هزار تا ارسال کند که موفق نشده بود. در نهایت در فاصله 5 روز تا پایان مهلت، 90 هزار دلار را به هر طریقی بود، به حساب سانتاکلارا واریز کردیم و 140 هزار دلار بلوکه شد. باشگاه سانتاکلارا شکایت کرد اما فیفا به نفع ما حکم داد. فتح الله زاده ادامه داد: به خاطر همان 90 هزار دلاری که واریز کرده بودیم، فیفا اعلام کرد مشخص است استقلال اراده پرداخت پول را داشته و تنها به دلیل تحریم‌ها موفق به انجام این کار به صورت کامل نشده است. در ادامه سانتاکلارا پرونده را به دادگاه CAS کشاند و عملا ما هم برای پرداخت باقی پول باید منتظر حکم می‌ماندیم. طبق قوانین، صرافی می‌توانست صبر کند هر وقت آن 140 هزار دلار از بلوکه خارج شد و برگشت، این پول را به ما برگرداند اما صراف اعلام کرد در کرج ملک و املاک دارد و باشگاه می‌تواند برای آنکه زودتر به پولش برسد، جای این 140 هزار دلار به قیمت روز ملک بردارد. ما هم همین کار را کردیم و پول استقلال به این شکل زنده شد. اما این خانه چطور به عارف غلامی رسید؟ فتح الله زاده جواب می‌دهد: گویا بعد از رفتن من، عارف غلامی پیگیر مطالباتش از باشگاه بود که در زمان سرپرستی حجت کریمی در باشگاه، همین ملک را جای مطالبات عارف غلامی به او داده‌اند. بعد از حرف‌های محبی در تلویزیون، این برداشت عمومی ایجاده شده که کم کاری مدیران وقت باشگاه باعث شده این بازیکن در استقلال نماند. فتح الله زاده در این خصوص می‌گوید: اینکه ما باعث شده باشیم سانتاکلارا سر لج بیفتد، صحت ندارد. پول سانتاکلارا باید خیلی قبل‌تر از دوران من پرداخت می‌شد اما به دلیل تحریم‌ها امکانش نبود و ما هم با مکافات همان 90 هزار دلار را به حساب آن‌ها ریختیم. متاسفانه یک جوری موضوع را جلوه می‌دهند که انگار ما باعث از دست دادن محمد محبی شدیم. در صورتی که اگر همان 90 هزار دلار به حساب سانتاکلارا نمی‌رفت و فیفا به نفع ما حکم نمی‌داد، محبی نیم فصل دوم هم نمی‌توانست برای استقلال بازی کند. آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...