واکنش وزیر ورزش به اتفاقات جنجالی همایش اتومبیلرانی

وزیر ورزش و جوانان گفت: متاسفانه در همایش اتومبیلرانی برخی از آن شلوغی جمعیت سوء استفاده و ضد ورزش عمل کردند.
کدخبر (195677) | 27 خرداد 1402 | ساعت 09:06
0 105
واکنش وزیر ورزش به اتفاقات جنجالی همایش اتومبیلرانی
وزیر ورزش و جوانان گفت: متاسفانه در همایش اتومبیلرانی برخی از آن شلوغی جمعیت سوء استفاده و ضد ورزش عمل کردند.

به گزارش سرخ نیوز، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مورد حواشی همایش اتومبیل‌رانی در پیست آزادی اظهار داشت: روز جمعه این همایش برگزار و روز شنبه گزارش آن به دستم رسید و از همان روز دستور رسیدگی صادر شد. حراست وزارت ورزش در این زمینه فعال شده است. ما توسعه ورزش را دوست داریم، اما نه به هر قیمتی. ورزش و شاد کردن دل مردم و پر کردن اوقات فراغت با حضور در همایش‌ها بسیار خوب است، اما صحنه‌هایی که دیدیم و گزارش‌هایی که دریافت کردیم یک سری افراد خودجوش و غیر سازمان یافته آن حرکات را انجام دادند و با استفاده از سیستم‌های صوتی خودرو‌های خود آلودگی صوتی ایجاد کرده بودند.

وی ادامه داد: ۱۶ هزار نفر در این همایش حضور داشتند، اما متاسفانه از آن شلوغی سوء استفاده و ضد ورزش عمل کردند. جایگاه ورزش این نوع اتفاقات نیست. در ورش باید ارزش‌ها و حرمت‌ها مدنظر باشد و رعایت اخلاق ورزش را داشته باشیم. باید سعی کنیم شرایطی را فراهم کنیم که کسانی که حضور پیدا می‌کنند، راحت بیایند و به آن‌ها خوش بگذرد و با خاطرات خوب مجدد تکرار پذیر باشد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: از روزی که این گزارشات به دست ما رسیده فعال شدیم و اقدامات خوبی انجام شده است. دوستان جلسه گذاشتند و توضیحات را ارائه کردند و نتیجه اقدامات اطلاع رسانی خواهد شد. این کار سازمان یافته نبود و امیدوارم دیگر برخی از این شلوغی‌ها سوء استفاده نکنند و به ارزش‌ها احترام بگذارند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...