واکنش یک پرسپولیسی به افشای مبلغ قرارداد یحیی گل‌محمدی

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس صحبت‌های تازه ای را مطرح کرد.
کدخبر (44820) | 29 خرداد 1401 | ساعت 06:09
0 84
واکنش یک پرسپولیسی به افشای مبلغ قرارداد یحیی گل‌محمدی
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس صحبت‌های تازه ای را مطرح کرد.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از روزنامه اعتماد، اسماعیلی حلالی درباره پرسپولیس و فصل نقل و انتقالات و... مصاحبه‌ای انجام داد که خلاصه ای از آن را در زیر می‌خوانید:

*قطعا اتفاقات خوبی در حال رخ دادن در باشگاه است. فکر کنم هیچ سالی را به این شکل با تدبیر پیش نرفتیم و بازیکنانی که در هر پستی نیاز داریم و قابل هم هستند داریم می‌گیریم تا نقاط ضعف را برطرف کنیم. دو، سه نفر دیگر بازیکن نیاز است که اگر آنها را هم بگیریم خیلی خوب می‌شود.

*قرارداد گل محمدی سه فصل ۴۰ میلیارد بوده. یک فصل ۱۰ میلیارد و دو فصل فصلی ۱۵ میلیارد. الان من چه بگویم؟ راجع به قرارداد یک نفر دیگر حرف بزنم؟ دو نفر به هم بله گفتند من دیگر چه بگویم؟ سه سال پیش قرارداد بستند و این گفته بله و آن یکی هم قبول کرده و با هم به توافق رسیدند.

*وقتی قرارداد بسته شده من به عنوان پیشکسوت بگویم زیاد است؟ الان بعضی از مربیان لیگ برتر این شکلی می‌گیرند دیگر. البته یک مقدار سقف پرسپولیس را بردند بالا. هم سقف کمک‌ها، هم چیزهای دیگر. خیلی رفته بالا. در سال‌های بعد فکر کنم نصف شهر را بفروشیم و تیم‌داری کنیم! نصف تهران را بگذاریم مزایده که پرسپولیس را ببندیم. من نمی‌دانم بر پایه چه معیاری برخی رقم‌ها پرداخت می‌شود.

*تیم ملی ما ۵، ۶ ماه است ول شده. نه گفتیم چه چیزی نیاز دارند نه بازی تدارکاتی گذاشتیم. یک بازی هم گذاشتند که لغو شد. بعد در نهایت تیم را بردیم در دمای ۴۰ درجه برای تمرین و بازی. به لحاظ فنی از تیمی که کل فصل را بازی کرده چه انتظاری داریم؟ بچه‌ها از لحاظ بدنی واقعا خسته بودند. اینها نیاز به استراحت داشتند اما به جای مهیا کردن شرایط استراحت، برداشتیم بردیم در قطر و گرمای سنگین و رطوبت وحشتناک و بدن‌هاشان تحلیل رفته. بازیکنان هر آن امکان داشت دچار مصدومیت شوند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...