وحيد قليچ: چطور ممکن است کسی به مدیران خطاکار فوتبال کاری نداشته باشد؟

پيشكسوت پرسپوليس گفت: پرسپولیس عزمش را جزم کرده تا استقلال را به زیر بکشد.
کدخبر (21861) | 04 بهمن 1400 | ساعت 11:00
0 148
وحيد قليچ: چطور ممکن است کسی به مدیران خطاکار فوتبال کاری نداشته باشد؟
پيشكسوت پرسپوليس گفت: پرسپولیس عزمش را جزم کرده تا استقلال را به زیر بکشد.

به گزارش سرخ نيوز و به نقل از خبر ورزشي؛ وحيد قليچ درباره بازي پرسپوليس مقابل فولاد اظهار كرد: پرسپولیس در ۲۰ دقیقه اول خیلی بد بازی کرد و تحت تاثیر بازی فولاد بود ولی کم کم توپ و میدان را در اختیار گرفت و گلش را هم زد. اگر کمی دقت می‌کردند بیشتر از این هم می توانستند گل بزنند. حالا پرسپولیس ۳۵ امتیازی است و همانطور که قبلا گفته بودم عزمش را جزم کرده تا استقلال را به زیر بکشد.

وي در مورد لغو بازي استقلال و هوادار گفت: استقلالی ها دوست ندارند در سرما فوتبال بازی کنند، چون سردشان می شود! چطور وقتی در تمرین تنیس فوتبال بازی می‌کنند قلبشان نمی گیرد؟ اینها بهانه های استقلالی هاست تا بازی نکنند. درباره لیست تیم ملی هم دیدیم که سیاوش یزدانی زود حالش خوب شد و دعوت شد. خیلی جالب است.

قليچ در رابطه با دعوت كنعاني زادگان به اردوي تيم ملي بيان كرد: من قبلا گفته بودم که این فایل های صوتی و تصویری همگی ساختگی است. درستی حرف من ثابت شد. وقتی کلاهبرداران پیامک می فرستند که برق شما به خاطر بدهی قطع می شود تا حساب تان را خالی کنند این کارها که دیگر چیزی نیست. می خواستند این بچه را خراب کنند ولی تیرشان به سنگ خورد. اصلاً در این شرایط که تیم ملی به کنعانی‌زادگان نیاز دارد چرا باید او را خراب کنیم؟ چه کسی از خراب شدن کنعانی زادگان سود می برد!

پيشكسوت پرسپوليس در واكنش به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتي اين باشگاه گفت: متاسفانه مدیران قبلی بازیکنانی را به این تیم آوردند که معلوم نیست آمدنشان برای چه بود. البته همه ما می دانیم که منافع شخصی پشت این قضایا بوده است. مثلا این اوساگونا به چه درد پرسپولیس خورد که حالا باید به خاطرش پنجره پرسپولیس بسته شود!

وي افزود: قطعاً نهادهای ذیربط باید ورود کنند. چطور سلطان سکه، سلطان دلار و این قبیل سلطان ها را گرفتند و محاکمه کردند و اعدامشان کردند ولی سلاطین اشتباهات بزرگی که به این وضوح در ورزش رخ میدهد همه راست راست راه میروند و کسی نمی گوید بالای چشمتان ابروست! چطور ممکن است کسی به این مدیران خطاکار کاری نداشته باشد؟ چرا اشتباهات به این بزرگی که باعث دردسر یک تیم با ۴۰ ، ۵۰ میلیون هوادار می‌شود اینقدر راحت نادیده گرفته شود؟ خیلی عجیب است! واقعاً چه کسی پشت این مدیران است که هیچکس نمی تواند به آنها حرفی بزند. آنها هم هر کاری دلشان خواسته کرده‌اند. به خدا اینقدر پنجره پرسپولیس باز و بسته شده که دیگر لولاهایش از جا در آمده است.

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...