وحید شمسایی: تا پای جان برای قهرمانی می جنگیم!

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: اگر با صعود تیم ملی ایران به فینال مسابقات دل مردم ایران را شاد کردم خدا را سپاسگزارم.
کدخبر (75929) | 15 مهر 1401 | ساعت 08:53
0 115
وحید شمسایی: تا پای جان برای قهرمانی می جنگیم!
وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: اگر با صعود تیم ملی ایران به فینال مسابقات دل مردم ایران را شاد کردم خدا را سپاسگزارم.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از فارس، وحید شمسایی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی و صعود این تیم به مرحله نهایی و فینال رقابت‌های فوتسال جام ملت‌ها اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است. با وحدت و همدلی و رابطه خوب کادر فنی و بازیکنان  توانستیم به مرحله نهایی و فینال این مسابقات برسیم.

وی در مورد بازی شب گذشته با تایلند گفت: خد را شکر با توجه به اینکه 10 بازیکن جایگزین بازیکنان سابق در تیم ملی شدند همگی بازیکنان جوان نشان دادند که بهترین هستند و اگر صعود تیم ملی به فینال مسابقات دل مردم ایران را شاد کرده خدا را سپاسگزارم که توانستم باعث شادی آنها شدم.

وحید شمسایی

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه گفت: در بازی  با تایلند ما دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه اول بازی را کنترل کردیم و یک گل زدیم در این نیمه تایلندی ها خیلی فشار آوردند که  تک گل خورده را جبران کنند؛ اما بازیکنانم با دل و جان بازی کردند تا این نیمه به پایان رسید. در نیمه دوم  با تغییر تاکتیک که داشتیم توانستیم گل های بیشتری بزنیم و به پیروزی برسیم. من به تمام بازیکنانم افتخار می‌‌کنم و یک خسته نباشید به همه آنها می‌‌گویم.

وی در مورد بازی با ژاپن در فینال این مسابقات گفت:  تیم ملی ایران بارها در مقابل تیم ژاپن بازی کرده است هر دوتیم خوب هستند و نمی‌توان از الان چیزی را پیش‌بینی‌کرد. همه بازیکنان و کادر فنی با اتحاد و همدلی از ابتدای شروع مسابقات عهد کردند تا آخرین لحظه با جان دل برای عنوان قهرمانی بجنگند. امیدوارم بازی خوب تماشاگر پسند در فینال انجام دهیم و قهرمان شویم و دل مردم ایران را بار دیگر شاد کنیم.

تیم ملی فوتسال کشورمان شنبه از ساعت 20:30 به وقت ایران در فینال جام ملت های آسیا به مصاف ژاپن می رود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...