وحید فاضلی: حالا برای 10 ساعت مسیر برگشت روحیه خوبی داریم

وحید فاضلی مربی تیم آلومینیوم اراک اذعان داشت که هفته های آینده اهمیت برد مقابل نفت مسجدسلیمان برای سایرین روشن خواهد شد.
کدخبر (120177) | 09 دی 1401 | ساعت 16:03
0 89
وحید فاضلی: حالا برای 10 ساعت مسیر برگشت روحیه خوبی داریم
وحید فاضلی مربی تیم آلومینیوم اراک اذعان داشت که هفته های آینده اهمیت برد مقابل نفت مسجدسلیمان برای سایرین روشن خواهد شد.

به گزارش سرخ نیوز، وحید فاضلی در نشست خبری پس از بازی نفت مسجدسلیمان مقابل آلومینیوم اراک که با برد یک بر صفر تیم آلومینیوم همراه بود، اظهار کرد: این برد را به هواداران و مردم اراک تبریک می‌گویم و امیدوارم این هدیه را از طرف بازیکنان تیم ما بپذیرند. همچنین خیلی خوشحالم که پس از چندین سال به شهر مسجدسلیمان آمده‌ام. امیدوارم در ادامه این تیم مردمی و پرهوادار موفق باشد و این تیم که با چنگ و دندان و خون دل به لیگ برتر صعود کرد، حفظ شود. وی ادامه داد: این بازی برای ما دو نیمه متفاوت داشت؛ نیمه اول کاملاً بر بازی سوار بودیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم و روی یک ضربه کرنر به گل رسیدیم. در نیمه دوم نیز پیش‌بینی می‌کردیم که تیم‌مان از نظر سطح انرژی کمی افت کند زیرا ۱۰ ساعت با اتوبوس در راه بودیم و امروز هم کمی دیر به ورزشگاه رسیدیم. اما با تمام این حرف‌ها بازیکنان ما توانستند با چنگ و دندان سه امتیاز این بازی را بگیرند و واقعاً از آن‌ها ممنون هستیم. وحید فاضلی: حالا برای 10 ساعت مسیر برگشت روحیه خوبی داریم مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: شما در ادامه خواهید دید که سایر تیم‌ها هفته‌های آینده در مسجدسلیمان بازی‌های سختی خواهند داشت. حتی برای اینکه بتوانند یک امتیاز از نفت مسجدسلیمان بگیرند و آن موقع مشخص می‌شود که تیم آلومینیوم چه کار بزرگی انجام داد. وی در پایان بیان کرد: مسجدسلیمان تیم خوبی است و جنگنده بازی کرد و می‌خواستند که نتیجه را برگردانند اما فوتبال است و خدا را شکر ما توانستیم سه امتیاز را بگیریم و برای طی کردن ۱۰ ساعت مسافت تا اراک روحیه خوبی داشته باشیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...