وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال یک هفته فرصت داد

فدراسیون فوتبال یک هفته زمان دارد تا به اوضاع و احوال تیم ملی سامان بدهد.
کدخبر (45355) | 01 تیر 1401 | ساعت 07:36
0 56
وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال یک هفته فرصت داد
فدراسیون فوتبال یک هفته زمان دارد تا به اوضاع و احوال تیم ملی سامان بدهد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تیم ملی فوتبال ایران بعد از صعود به جام جهانی قطر تا این لحظه همواره اسیر حواشی بوده است و فدراسیون نیز نتوانسته به این اوضاع آشفته سر و سامانی بدهد و به نظر می رسد مدیران آن بیش از آنکه نگران شرایط تیم ملی و از دست دادن زمان باشند، در اندیشه انتخابات شهریور ماه هستند.

عدم انجام بازی های تدارکاتی مناسب و اعتراض بازیکنان تیم ملی در برنامه فوتبال برتر، مزید بر علت شده تا این شرایط بغرنج تر از گذشته شود.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی نیز اخیرا در یک مصاحبه با عادل فردوسی پور اعلام کرده که اگر فدراسیون فوتبال دست به کار نشود و بازی های تدارکاتی مناسبی را مهیا نکند شخصا ورود می کند! البته اسکوچیچ نگفته است که برای تحقق این مسئله چه ساز و کاری دارد و وقتی مدیران فدراسیون نمی توانند اقدامی انجام دهند از دست او چه کاری ساخته است.

هفته گذشته رییس فدراسیون فوتبال به وزارت ورزش فراخوانده شد و در نشستی با حمید سجادی شرکت کرد که درباره جزئیات آن جلسه خبری به بیرون درز نکرد اما منابع آگاه خبر می دهند که وزیر ورزش در آن نشست نگرانی دولت از اوضاع تیم ملی را به ماجدی اعلام کرده است.

بر همین اساس خبر می رسد که ماجدی به وزیر گفته است که فدراسیون در حال فراهم کردن مقدمات برگزاری بازی تدارکاتی در فیفادی پیش رو است اما این ادعای ماجدی برای وزارت نشینان کافی نبوده و به وی اعلام کرده اند که اگر ظرف یک هفته آینده اتفاقی رخ ندهد و بازی تدارکاتی ملی پوشان قطعی نشود، وزارت ورزش وارد عمل می شود و با استفاده از ظرفیت های خود در بعد بین المللی به دنبال عقد قرارداد با یک گزینه جهت انجام بازی می رود.

میرشاد ماجدی این روزها از یک سو با انتقادات مربیان و بازیکنان تیم ملی روبرو است و از سوی دیگر وزارت ورزش عملکرد وی را زیر نظر دارد و باید دید این موضوعات در نهایت به کجا ختم می شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...